.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت های ترافیکی تا 9 اردیبهشت در جاده های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی استان تا روز شنبه 9 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزايش ايمنی و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه در جاده های ارتباطی استان اعمال می شود.

 

وی افزود: تردد موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری تا 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در محور کرج چالوس ممنوع است گفت: تردد انواع وسايل نقليه از 2 بعدازظهر تا 23 روز جمعه 8 اردیبهشت از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه ، تردد انواع وسيله نقليه از 5 بعد ازظهر تا 23 همان روز از مرزن آباد به کرج يکطرفه خواهد بود.

 

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلرهادر محور هراز ممنوع و تردد کاميونها و کاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 امروز و فردا از این محور ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه تريلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس ‌راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.