.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست دادستان ساری با مدیران کانال‌های تلگرامی
شمال نیوز: در آستانه برگزاری انتخابات،نشست ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با مدیران کانال های تلگرامی این استان برگزار شد.

شمال نیوز: در آستانه برگزاری انتخابات،نشست ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با مدیران کانال های تلگرامی این استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام جعفری در این نشست تصریح کرد: با افراد بی اخلاق و قانون گریز در حوزه فضای مجازی، طبق قانون، برخورد جدی خواهد شد.

دادستان ساری تاکید کرد:دستگاه قضایی در کنار دستگاه امنیتی در محورهای پیشگیری و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی قبل، حین و بعد از انتخابات اقدام مقتضی خواهد کرد.

او افزود: اقدامات رسانه‌ای باید در چارچوب ضوابط و رعایت قوانین و مقررات انجام شود و شرع، قانون و اخلاق در فعالیت‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

جعفری بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم همیشه از مسئولین جلوتر حرکت کرده اند و دشمنان نظام نیز امروز به این واقعیت رسیده اند که در مقابل اعتقادات دینی مردم، وفاداری آنها به نظام و اصول و ارزش های انقلاب، کاری از پیش نخواهند برد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و افزود: باید زمینه برای ارتباط بیشتر و دوسویه رسانه ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی با دستگاه های ذیربط در این حوزه فراهم شود .

این مقام قضایی با بیان اینکه فعالیت های فضای مجازی در رصد دستگاه قضایی و ادارات ذیربط قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بالای فضای مجازی در راستای تقویت نظام و انقلاب استفاده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.