.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای مازندران در حال حاضر به‌صورت بارانی و لغزنده بوده و همچنین وضعیت ارتفاعات نیز به‌صورت مه‌آلود است.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت تمامی محورهای مازندران بارانی و لغزنده است که رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه تردد کند.

وی به مه‌آلود بودن ارتفاعات محورهای هراز، کندوان و گدوک اشاره کرد و ادامه داد: همچنین آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به مسدود شدن محور هراز شب گذشته به‌دلیل شدت بارش و ریزش سنگ، اضافه کرد: در صورت تشدید بارش‌ها احتمال انسداد دوباره این محور وجود دارد در حال حاضر شرایط آرام است.

قدمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هر هفته در محورهای مازندران اعمال می‌شود، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 روز چهارشنبه 6 تا ساعت 24 روز جمعه 8 اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان روز جمعه هفته جاری یک‌طرفه می‌شود، اضافه کرد: محدودیت تردد برای تریلر، کامیون و کامیونت در این محورها همانند گذشته اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلر از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 8 اردیبهشت ماه امسال از تهران به قائم‌شهر ممنوع اعلام شده است.

قدمی با اشاره به بروز چند مورد تصادف منجر به فوت طی روزهای گذشته در محورهای مازندران، تصریح کرد: دلیل این حوادث عدم رعایت سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است که توصیه ما به تمامی رانندگان این است با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در محورهای استان به‌ویژه زمان باران و لغزنده بودن تردد کنند.

وی بیان کرد: بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودروها ضروری است و جلوی بسیاری از حوادث را می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر توجه به توصیه‌های مأموران پلیس راه در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توجه به توصیه‌های پلیس راه به‌منظور ایمنی و تضمین سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.