.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله جنتی: منتخب مردم در انتخابات تنها به فکر جریان های سیاسی نباشد
دبیر شورای نگهبان با بیان این که داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید به درد و رنج مردم توجه کنند، گفت: منتخب مردم تنها به فکر جریان های سیاسی نباشد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از اداره کل روابط عمومی شورای‌ نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر  شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هفتگی اعضای شورای نگهبان با بیان این که داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری باید به درد و رنج مردم توجه کنند، گفت: منتخب مردم تنها به فکر جریان های سیاسی نباشد.

 

وی با تشریح اجمالی روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و نیز میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مراحل انتخابات تاکنون به خوبی پیش رفته است. امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری فردی که به صلاح مردم است، انتخاب شود.

 

دبیر شورای نگهبان به مشکلات معیشتی و اقتصادی و نیز بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: ان شاءالله دولت آینده به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بیشتر توجه کند و خداوند مقدر فرماید آنچه خیر و صلاح مردم است، اتفاق بیفتد.

 

گفتنی است، در ابتدای این جلسه آیت الله جنتی با تبریک عید مبعث و نیز حلول ماه شعبان اظهارداشت: ان شاء ‌الله لیاقت بیابیم و از برکات این ماه شعبان بهره بیشتری ببریم./مشرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.552 seconds.