.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار به کاندیداهای انتخابات شوراها
کاندیداها مراقب عملکرد تبلیغاتی خود باشند.

به گزارش شمال نیوز،نوروز احسانی دبیر عالی هیات بر نظارت انتخابات شوراهای اسلامی مازندران  به کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان هشدار داد و گفت: کاندیداها مراقب عملکرد تبلیغاتی خود باشند.

وی افزود: احتمال رد برخی از کاندیداهای تائید شده در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی نیز وجود دارد.

احسانی با بیان اینکه کاندیداهایی که تائید صلاحیت آنها 2 اردیبهشت اعلام شد، تائید نهایی نیست،گفت: بر اساس تقویم انتخابات 17 اردیبهشت تائید و یا رد نهایی کاندیداها به آنها اعلام می شود.

دبیر عالی هیات بر نظارت انتخابات شوراهای اسلامی مازندران با اعلام اینکه برخی از کاندیداها با تخطی از قانون اقدام به انتشار تصویر برگه تائید صلاحیت اولیه خود در فضای مجازی و رسانه ها کردند، افزود: تمامی تحرکات کاندیداها در فضای مجازی و غیر مجازی در حال رصد است و مطمعنا در تائید صلاحیت آنها تاثیر دارد.

احسانی اعلام اسامی هر کاندیدایی به عنوان کاندیدای تائید صلاحیت شده در فضای مجازی و رسانه ها توسط خود کاندیدا و یا هواداران آنها بررسی می شود، گفت: از 18 تا 20 اردیبهشت آگهی اسامی کاندیداهای تائید شده تهیه و با نظارت هیات های نظارت بر انتخابات منتشر می شود.

وی با بیان اینکه کاندیداهای رد صلاحیت شده نیز عدم احراز آنها قطعی نیست، افزود: پرونده آنها همانند کاندیداهای تائید شده از 7 تا 16 اردیبهشت بررسی می شود.

دبیر عالی هیات بر نظارت انتخابات شوراهای اسلامی مازندران از تمامی کاندیداها و هواداران آنها خواست تا با احترام به قانون و بر اساس تقویم انتخاباتی اعلام شده از سمت مسئولان برگزاری انتخابات، تبلیغات خود را انجام بدهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.