.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶۴ هزار شرکت و موسسات غیرتجاری در مازندران ثبت شد
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از ثبت ۶۴ هزار و ۵۴۸ شرکت و موسسات غیرتجاری تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،محمد حسن بهادراظهار داشت: در سال ۹۵ تعداد یک هزار و ۹۲۵ شرکت تأسیس و ۱۱ هزار ۴۰۴ صورتجلسه تغییرات شرکت‌ها ومؤسسات غیرتجاری دراداره ثبت شرکت‌های مازندران ثبت شد.

ویبا اشاره به رشد دو برابری مؤسسات غیرتجاری در سال ۹۵ اظهار داشت: در این مدت، ۱۱ هزار و ۲۵۳ آگهی تأسیس و یا تغییرات و ۳۲۳ اظهار نامه بازرگانی به ثبت رسیده است و ۸ هزار و ۶۹۴ پلمب دفاتر صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۵ درصد رشد داشته است.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مازندران با بیان اینکه تاکنون ۶۴ هزار و ۵۴۸ شرکت در استان مازندران به ثبت رسیده است و از فعال بودن شرکت‌های ثبت شده اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: از مجموع ۶۴ هزار و ۵۴۸ ثبت شده در استان ۱۳ هزار و ۶۱۵ شرکت با مسئولیت محدود، ۲۶ هزار و ۶۵۷ شرکت سهامی خاص، ۱۴ هزار و ۸۵۲ شرکت تعاونی، ۵ هزار و ۶۹۱ مؤسسه غیر تجاری و مابقی از نوع سایر شرکت‌ها هستند.

بهادر تصریح کرد: کلیه فرآیندهای تأسیس و یا تغییرات شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری به صورت مکانیزه و با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی پذیرش ثبت تأسیس و تغییرات، سامانه استعلام شناسه ملی اشخاص حقوقی به صورت آنلاین و با استفاده از سیستم پیامکی صورت می‌پذیرد و نیازی به حضور متقاضی نیست.

به گزارش مهر،این مسئول در پایان یادآور شد: پارسال ۱۷۸ شرکت و مؤسسه در استان منحل شد که ۴۷ شرکت آن از نوع تعاونی بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.