.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواهرخواندگی ایسیکول قرقیزستان و مازندران
رئیس پارلمان قرقیزستان از خواهرخواندگی ایستان ایسیکول قرقیزستان و مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، چینی بای تورسونبکوف سه شنبه شب در حاشیه نشست با مسئولان استان مازندران در رابطه با هدف سفر سه روزه پارلمان جمهوری قرقیزستان به ایران گفت: هدف اصلی از این سفر تقویت و رشد و توسعه روابط سیاسی و اقتصادی بین دو کشور است.

وی با بیان اینکه در چارچوب این سفر با مقامات عالی رتبه ایران ملاقات و مذاکره انجام شد، افزود: تمام این مذاکرات در جهت توسعه روابط میان دو کشور است.

وی در رابطه با سفر به مازندران گفت: امروز در استان مازندران بازدید داشته و با ظرفیت‌های این استان از جمله، شرکت کاله آشنا شده‌ایم و از آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در قرقیزستان دعوت می‌کنیم تا به بازار گسترده اوراسیا راه یابند.

رئیس پارلمان قرقیزستان، در رابطه با تقویت گسترش روابط بین استان‌های دو کشور، گفت: استان مازندران خواهرخوانده استان ایسیکول قرقیزستان است و امروز با تجربه و میزان پیشرفت شرکت‌های استان اشنا شدیم و اینکه چه نوع کالاهایی در مازندران تولید می‌شود و از استاندار مازندران نیز برای ایجاد این فرصت سپاسگزار هستیم.

وی با اشاره به ایجاد سهولت در دریافت ویزا برای سفر راحت‌تر بازرگانان، سرمایه‌گذاران و توریست‌های ایرانی به کشور قرقیزستان، افزود:: تلاش می‌کنیم تا پرواز مستقیم بین دو کشور برقرار شود تا افراد بتوانند ظرف کمتر از سه ساعت به کشور قرقیزستان بیایند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.