.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دام ۲۰۰ میلیون تومانی ۲ زن برای مرد تنها

همشهری:  زن جوان که پس از فریب مرد تنها در شبکه‌های اجتماعی به عکس‌های خصوصی او دست یافته بود، نقشه اخاذی ۲۰۰ میلیون تومانی از او را به اجرا گذاشت.

مدتي قبل مردي نزد مأموران پليس فتاي مشهد رفت و مدعي شد كه زني قصد اخاذي 200ميليون توماني از وي را دارد. او گفت: از چند سال پيش كه همسرم را از دست دادم، تنها زندگي مي‌كنم. مدتي قبل در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با زني 29ساله آشنا شدم كه وقتي به تنهايي‌ام پي برد، با حرف‌هايش دلداري‌ام مي‌داد.

با گذشت زمان بيشتر به هم نزديك شديم و به او علاقه‌مند شدم و پيشنهاد ازدواج دادم. او هم قبول كرد و در جريان دوستي اينترنتي‌مان توانست تعدادي از عكس‌هاي خصوصي و محرمانه مرا به‌دست آورد. پس از آن بود كه ورق برگشت و تهديدهايش شروع شد. او مي‌گفت كه اگر 200ميليون تومان به حسابش واريز نكنم، عكس‌ها را در فضاي مجازي و حتي محل كارم پخش مي‌كند. با توجه به شغلم، اگر اين اتفاق رخ مي‌داد آبروريزي مي‌شد و من كه تازه متوجه شده بودم در دام يك زن شياد گرفتار شده‌ام، تصميم گرفتم ماجرا را به پليس اطلاع دهم.

با شكايت اين مرد تيمي از مأموران وارد عمل شدند و در بررسي‌هاي تخصصي توانستند محل زندگي زن جوان را شناسايي و او را دستگير كنند. اين زن وقتي به اداره پليس منتقل شد به اجراي نقشه اخاذي اعتراف كرد اما مدعي شد نقشه را زني ميانسال كشيده بود كه از شاكي كينه به دل داشت.

اين زن گفت: دوستم زني 57ساله است كه از مدت‌ها پيش مستأجر شاكي است. او نقشه اخاذي از اين مرد را كشيد و گفت كه اگر موفق شويم 100ميليون تومان سهم هريك از ما مي‌شود. من هم وسوسه شدم و پس از ريختن طرح دوستي با شاكي در شبكه‌هاي اجتماعي به عكس‌هايش دست پيدا كردم اما درست زماني كه تصور مي‌كردم نقشه‌مان موفق خواهد شد، گير افتادم.
با اعترافات اين زن، ماموران طراح اصلي اين نقشه را هم دستگير كردند.

زن ميانسال در بازجويي‌ها گفت: من مستأجر شاكي بودم اما از مدتي قبل بر سر مسائل و رفتار سختگيرانه دچار اختلاف شديم. اين اختلافات حتي به درگيري و زد و خورد كشيده شد و در اين دعوا علاوه بر پسرم كه مصدوم شده، من هم از صاحبخانه سيلي محكمي خوردم. از همان زمان از او كينه به دل گرفتم و نقشه كشيدم كه انتقام بگيرم. براي همين نقشه‌ام را با دوستم مطرح كردم اما موفق نشديم آن را به سرانجام برسانيم. به گفته سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي استان خراسان رضوي، پس از اعترافات متهمان اين پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.886 seconds.