.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آمل
سید مصطفی میرسلیم در جریان سفر به مازندران در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل حضور یافت.

به گزارش شمال نیوز، سید مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری امروز در نشست با مدیران شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل گفت: بیشتر از هر جای کشور در شهرستان آمل حضور پیدا کردم که آمل شهر هزارسنگر است.

 

وی افزود: شرکت دیزل سنگین ایران در آمل یکی از شرکتهای بزرگ و ملی است که راکد ماند و باید به صورت تمام قسمت فعال شود.

عضو هیات مدیره شرکت دیزل سنگین ایران گفت: این صنعت در خاورمیانه تک است و در دنیا تنها شش کشور آن را دارند و یکی از کشورها ایران است که بخش خصوصی می تواند ورود کرده و شرکت دیزل سنگین ایران را خریداری کند و در این حوزه فعالیت داشته باشد.

وی افزود: بخش خصوصی می تواند در جهت همان اهداف تولید موتور کار کند که این مجموعه سرمایه ای بزرگ است و پیشنهاد دیگری هم وجود دارد با تقسیم بندی زمین دیزل سنگین ایران، شرکت های در حوزه فنی بتوانند مشغول فعالیت شوند.

میرسلیم گفت: سرمایه گذاران محلی انگیزه دارند که باید در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از آنان حمایت شود که با مدیریت دولتی در حوزه تولید نمی توانیم اهداف لازم را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان کارآفرینان کشور هستند، افزود: در کشورهای پیشرفته نسبت به اظهارنامه اینگونه بی احترامی نمی شود و باید بدانیم با تقلب و تزویر به جایی نمی رسیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: احیای تولید و اشتغال ضرورت دارد و تا مقداری از خودگذشتگی نداشته باشیم نمی توانیم به جایی برسیم.

وی افزود: اگر می خواهیم کارها درست شود می توانیم از ظرفیت نهادهای مردمی استفاده کنیم که باید آمادگی آنان در این عرصه سنجش شود.

مدیران شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) آمل در این نشست به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.235 seconds.