.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد قانونی با تخلف انتخاباتی
دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی مازندران گفت: با هر گونه تخلف انتخاباتی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام سید مرتضی موسوی دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی مازندران در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی استان با بیان اینکه انتخابات پیش رو از حساسیت بالایی برخوردار است، افزود: دستگاه های ذیربط باید در راستای حفظ و صیانت از آراء مردم توجه ویژه ای را مد نظر قرار دهند.

معاون قضایی دادگستری کل مازندران بر لزوم رعایت و اجرای دقیق قانون تبلیغات انتخاباتی توسط کاندیداها تاکید کرد و گفت: با هر گونه تخلف انتخاباتی از جمله تبلیغات زودهنگام، طبق قانون برخورد جدی خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه در تخلفات و جرائم انتخاباتی فضای مجازی به صورت کامل رصد می شود، افزود: مراجع ذیربط این گونه تخلفات را به دبیرخانه ستاد پیشگیری گزارش کنند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان مازندران گفت: تاسیس دفاتر ارتباط مردمی که توسط کاندیداها قبل از شروع زمان تبلیغات قانونی، خلاف قانون است و ضمن تذکر به کاندیدای مورد نظر، ضمن مکاتبه با دادستان های حوزه ی قضایی مربوطه، از فعالیت این گونه دفاتر جلوگیری به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام موسوی افزود: در خصوص رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی، با روسای دادگستری و دادستان های حوزه های قضایی استان، مکاتبه شده و شعبات ویژه ای به این امر اختصاص یافته است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.