.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت تلاش اتاق بازرگانی برای افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: ضرورت تلاش اتاق بازرگانی برای افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در مازندران وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریان پور در جلسه کارگروه اشتغال استانداری مازندران در محل سالن شماره یک استانداری، با تاکید برفعال بودن جلسات کارگروه اشتغال استانداری مازندران، اظهار کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به شرکت در جلسات کارگروه اشتغال تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل بهزیستی مازندران با همکاری بانک های استان 2.98 درصد از سهمیه ابلاغی در زمینه تسهیلات اشتغالزایی و مشاغل خانگی را دریافت کرد، تصریح کرد: اداره کل کمیته امداد مازندران نیز ۹۵ درصد از تسهیلات خوداشتغالی و اشتغالزایی را از بانک های مختلف دریافت کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید در زمینه افزایش مبلغ و سهمیه مازندران از محل تبصره ۲۶ تلاش کنند و گستره استفاده از این تبصره از اداره کل کمیته امداد و بهزیستی بیشتر شود.

خیریان پور با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید نسبت به دریافت اعتبار کامل از محل تبصره ۲۶تلاش کنند، گفت: با استفاده از این ظرفیت ها، فرصت رونق اقتصادی در مازندران به وجود می آید.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری باید در ۵ محور حرکت کرد، افزود: ارتقای توان تولید کمی و کیفی، تامین مالی و سرمایه گذاری در بخش خصوصی و بانکی، سرمایه گذاری داخلی و خارجی، جذب، توسعه و تعمیق تکنولوژی و تجارت خارجی و رونق بخش خصوصی جزء این محورها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه اتاق بازرگانی در بخش رونق بخش خصوصی پیگیری لازم را داشته باشد، گفت: در کنار آن باید زمینه سازی برای تسهیل صادرات صورت گیرد و برای توانمندسازی نیروهای بیکار،آموزش های غیررسمی را توسعه داد.

خیریان پور بر تهیه شناسنامه اشتغال در استان تاکید کرد و اظهار کرد: هر کدام از پیمانکارانی که با دستگاه های مختلف اجرایی همکاری دارند، اشتغال ایجاد می کنند که نیاز به رصد آمار آنان وجود دارد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.