.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت توسعه مشارکت های مردمی در امر مبارزه با اعتياد
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران پیشگیری را امری موثر در مسیر مبارزه با اعتیاد دانست و گفت: آموزش های آگاهی بخش٬ در تحقق اهداف پیشگیرانه بسیار موثر است.

به گزارش شمال نیوز ، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان٬ با اشاره به اهمیت و تاثیر مبارزه مردم محور و اجتماع محور٬ افزود: توسعه مشارکت های مردمی در امر مبارزه با اعتياد يك ضرورت است، ليكن نباید دولت محور باشد.

 

استاندار مازندران با اشاره به این که هنر سیاستگذاران امر مبارزه با اعتیاد٬ جلب و تشویق نیروهای اجتماعی، تشکل های مردمی و خیرین برای پیوستن به صف مقابله گران با این آسیب اجتماعی است٬ گفت: هر چه فعالیت تشکل های مردمی و خیرین در شهرستان ها افزایش یابد ظرفیت های بزرگ تری در این مسیر گام خواهند گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: رسانه ها٬ صدا و سیما و نهادهای فرهنگی و تبلیغی باید در حوزه پیشگیری جدی تر وارد میدان شوند.

فلاح با اشاره به این که انجام اقدامات فرهنگی در مبارزه با اعتیاد بسیار امید بخش است و باید تقویت شود٬ گفت: کمیته های زیر مجموعه شورا٬ برنامه نهایی سال ۹۶ خود را تا پایان اردیبهشت ماه ارائه کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.