.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران
رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: محدودیت‌ های ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی در استان از امروز 10 فروردین آغاز و تا 15 فروردین‌ ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر در جاده هراز و نیز وسائل نقلیه باری سنگین در جاده کندوان افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در تاریخ های 11، 12، 13 و 14 فروردین از ساعت 15 تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ، یکطرفه است.

 وی گفت: همچنین تردد وسائل نقلیه از ساعت 12 در تاریخ های اشاره شده ، تا سه بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس ‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 2 بامداد 15 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت 14 روزهای 12 ، 13 و 14 فروردین تا 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع و از ساعت 16 تا 2 بامداد روز بعد در تاریخ های ذکر شده از آب اسک به سمت رودهن، یکطرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع تریلر و کامیون در جاده سوادکوه از ساعت 8 صبح امروز تا روز سه شنبه 15 فروردین ممنوع است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.