.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از طرز نشستن افراد، به شخصیت آنها پی ببرید
هر فردی، به شیوه ای خاص می نشیند، با بررسی شکل نشستن افراد پیرامون خود، به شخصیت آنها پی ببرید.

باشگاه خبرنگاران: با دقت در حرکات بدن افراد می توان به شخصیت آنها پی برد. در اینجا با پرداختن به وضع نشستن افراد، می توان به شخصیت آنها پی برد.

-وضعیت 1
افرادی که هنگام نشستن زانوها را به هم نزدیک و مچ پاهای آنها از هم دور است، همواره تردید دارند و بسیار در همه جزئیات دقت می کنند، اما نمی توانند جلوی این رفتار خود را بگیرند. آنها، شخصیتی درون گرا دارند، ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در جاهای خلوت بگذرانند و تحمل فضاهای شلوغ را ندارند، اما با همه این ویژگی ها، آنها قادر به درک انسان هایی که با آنها ارتباط دارند، هستند.

-وضعیت 2
افرادی که هنگام نشستن پاها را روی هم می اندازند، از اعتماد به نفس خوبی برخوردارند، از یکنواخت شدن امور خسته می شوند و حاضرند برای پیشرفت، هر کاری کنند.

-وضعیت 3
افرادی که با پاهای باز می نشینند، در ظاهر شلخته و بی نظم هستند، اما زندگی در نزد آنها، مفهوم خاصی دارد. ایرادی که می توان به شخصیت این افراد گرفت؛ ناتوانی آنها در تمرکز کردن است.

-وضعیت 4
افرادی که با پاهای جفت می نشینند، شخصیتی رک و راستگو دارند و بسیار منظم و تابع قوانین و مقررات هستند. این افراد با دیگران بسیار جدی برخورد می کنند، اما اگر به کسی علاقه مند شوند، احساسات خود را نادیده می گیرند.

-وضعیت 5
افرادی که هنگام نشستن پاهای خود را به یک طرف خم می کنند، نسبت به انتقاد حساس هستند. از این رو باید دوستان آنها، مراقب رفتارهای خود باشند تا آنها را ناراحت نکنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.206 seconds.