.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌ های ترافیکی دور دوم سفرها از فردا
محدودیت‌ های ترافیکی دور دوم سفرها از فردا در جاده های مازندران اعمال می شود.

به گزارش شمال نیوز:سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس ‌راه مازندرانگفت: محدودیت‌ های ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی در استان از روز پنج ‌شنبه 10 فروردین آغاز و تا 15 فروردین‌ ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12 در روز 11، 12، 13 و 14 فروردین‌ ساعت سه بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن ‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا سه روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک ‌طرفه است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تدد انواع تریلر از محور هراز، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 14 روزهای 12، 13 و 14 فروردین تا ساعت دو بامداد روز بعد از رودهن به آب‌اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن به‌ صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس ‌راه مازندران افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هشت روز پنج ‌شنبه 10 فروردین تا ساعت 12 روز سه‌شنبه 15 فروردین 96 از تهران به قائم ‌شهر ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه مسافران نوروزی با محدودیت‌های ترافیکی هماهنگ باشند، گفت: توصیه ما به افراد این است که قبل از سفر وضعیت راه‌ ها را با تماس مرکز کنترل راه‌های مازندران استعلام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه مدیریت زمان برگشت در سفر بسیار مهم است، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از تصادفات در زمان برگشت از سفر اتفاق می ‌افتد توصیه ما به مسافران این است که بازگشت از سفر به روزهای پایانی موکول نکنند و با صبوری بیشتری محورهای مازندران تردد کنند.

رئیس پلیس‌ راه مازندران به حضور مأموران پلیس ‌راه برای نظارت و کنترل محورهای مازندران، گفت: توجه به توصیه‌ های پلیس ‌راه به منظور ایمنی و تضمین سلامت رانندگان و خانواده ‌های آنان خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: با توجه به اینکه مهم‌ ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است توصیه ما همواره به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌ های مازندران با شماره‌ های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه ‌های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.