.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال 15 هزار و 265 نفر از فیلم های نوروزی در سینماهای مازندران
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: سینمای مازندران در ایام نوروز 96 فعال بوده و 15 هزار و 265 نفر به تماشای فیلم ها رفته و 560 میلیون ریال بلیط سینما فروش رفت.

به گزارش شمال نیوز، احد جاودانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر نوروزی با بیان اینکه خبرنگاران به خبرهایی با بار مثبت و منفی رخدادها با توازن می پردازند، اظهار کرد: در حیطه کمیته فرهنگی برنامه هایی به میراث فرهنگی ارائه شد و تلاش در جهت اجرای برنامه های تدوین شده صورت گرفت.

وی افزود: از اواخر 95 برنامه سنتی نوروزخوانی که ریشه در باورهای مردم مازندران دارد از سوی  نسل جوان و نوجوان مورد استقبال قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در عمده شهر های استان هنرمندان به اجرای برنامه نوروزخوانی با نگاه به اشاعه فرهنگ کهن مازندران پرداختند.

جاودانی خاطرنشان کرد: استقبال خوب از سوی هنرمندان و مردم از برنامه نوروزخوانی از نکات جالب  و حائز اهمیت بود و بازتاب خوبی را به همراه داشت.

وی افزود: ارائه بسته های فرهنگی به جهت معرفی مازندران پیش درآمد خوبی برای مسافران بود  که در ورودی استان در شهرستان های آمل، چالوس و سوادکوه انجام شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برپایی نمایشگاه های فرهنگی در شهرهای استان با استقبال خوبی مواجه شد و عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه ها گنجانده شد.

جاودانی تصریح کرد: سینمای مازندران در ایام نوروز 96 فعال بوده و 15 هزار و 265 نفر به تماشای فیلم ها رفته و 560 میلیون ریال بلیط سینما فروش رفت.

وی از اجرای برنامه ای در حوزه اجرای جشنواره موسیقی در سطح مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرا و انجام آن به فرمانداران شهرها و نیروهای انتظامی و دستگاه های مربوط در مورد برقراری نظم جشنواره موسیقی محول شد که این جشنواره برای نخستین بار در رامسر، سلمان شهر، کلاردشت و نور برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در حوزه گردشگری فرهنگی برپایی نمایشگاه های  فرهنگی صورت گرفت که در آن گردشگران با مازندران بیشتر آشنا شوند و اجرای موسیقی فضای ذهنی گردشگران را زیباتر و وقت را بهتر پر کند.

جاودانی از بازدید 38 هزار نفر از مسافران در اجرای موسیقی زنده در مازندران خبر داد و گفت: 26 میلیارد و 495 میلیون ریال بلیط موسیقی زنده فروش رفت که از جمله برنامه های فرهنگی و هنری تلاش بر توجه به اجرای موسیقی محلی در کنار اجرای موسیقی پاپ بود.

وی تصریح کرد: در مازندران به جهت تعامل خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد با استانداری و نیروی انتظامی برنامه های فرهنگی بدون حاشیه برگزار می شود و شرط اول در اجرای برنامه ها ایجاد آرامش است و با وجود اینکه در این سبک از برنامه ها جمعیتی بیش از هزار نفر حضور دارند اما اختلالی در اجرای برنامه ایجاد نشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان از حضور تعدادی از هنرمندان مازنی در بوسنی هرزگوین به جهت اجرای موسیقی سنتی خبر داد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.