.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۷۰ مسجد برای مراسم اعتکاف در مازندران مهیا می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مراسم اعتکاف را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۲۷۰ مسجد در استان برای برپایی این آیین آمادگی دارند.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در اداره کل تبلیغات اسلامی استان با عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۶و با اهمیت به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اظهار داشت : برگزاری مراسم معنوی اعتکاف یکی از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی است وبهترین فرصت در جهت خوسازی و تمرین بندگی در برابر معبود است.

وی در ادامه تعداد شرکت کنندگان مراسم معنوی اعتکاف شهرهای مازندران در سال گذشته را ۲۳ هزار نفر دانست و افزود : حضور چشم گیر جوانان و نوجوانان به ویژه بانوان در سال گذشته بیانگر اعتقادات عمیق آنهاست و امید است در سال جدید هم این رشد چشمگیر را در این مراسم معنوی در استان شاهد باشیم.

حجت الاسلام ناصرشکریان از آمادگی ۲۷۰مسجد و اماکن مذهبی در استان جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبرداد و تصریح کرد: مردمی کردن مراسم معنوی اعتکاف یکی از اصلی ترین برنامه ها و  سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی است و حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم معنوی بیانگر مردمی بودن خود این مراسم است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه ضمن اشاره به برنامه های مختلف و اجراء شده از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم معنوی اعتکاف سال ۱۳۹۵خاطر نشان کرد : در سال ۱۳۹۵با امضای نماینده محترم ولی فقیه ، استاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از ۲۳۰۰۰شرکت کننده در این مراسم معنوی تجلیل شد .

استاد حوزه علمیه مازندران اعتکاف را مجموعه ای از بهترین عبادات در جهت دستیابی به معرفت و کسب تقوی دانست و تاکید کرد : با توجه به شرایط استقبال کنندگان اعتکاف و افزایش رو به رشد آن در سال های اخیراز سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران سامانه ای برای  تسهیل در ثبت نام شرکت کنندگان این مراسم معنوی به آدرس http://www.etekaf-maz.ir طراحی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان ضمن  اشاره به جایگاه معنوی اعتکاف در متون و آموزه های دینی بیان داشت : اعتکاف در واقع گریز از تعلقات مادی و دنیایی و صفا بخشیدن به روح و کسب توشه آخرت است و باید در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم معنوی در جای جای میهن اسلامی همت و تلاش کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.587 seconds.