.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده ای در مازندران برپا شد
نماینده جمعیت هلال‌احمر مازندران در ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به ۵۰ پایگاه مستقر در قالب طرح امداد و نجات جاده‌ای،تعداد نیروهای امدادگر در این حوزه را ۵۰۰ داوطلب بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز:علی نصیرخانیتعداد عملیات امداد و نجات در این ایام را ۲۶۴ عملیات برشمرد و افزود: تاکنون به یک هزار ۸۰۴۴ نفر اعم از تصادفات، امداد جنگلی و برف و کولاک امداد رسانی شده و زمان حضور نیروها پس از اعلام نیاز، در کناره‌ها حدود چهار دقیقه و در محورهای کوهستانی با توجه به شرایط خاص این زمان کمی بیشتر بوده‌است.

نصیرخانی تعداد دوربین‌های نظارتی را ۳۷ دوریبن اعلام کرد و افزود: با کمک دوربین‌های نظارتی که با همکاری و مدیریت اداره حمل و نقل داریم، تصادفات را به‌صورت آن‌لاین کنترل می‌کنیم.

وی با اشاره به ۳۰ پست ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرهای استان، تعداد کل مراجعان را ۴۰۰ هزار نفر برشمرد و افزود: در این پایگاه‌ها بروشورهایی مرتبط با با ایمنی ، پیشگیری و آگاهی‌بخشی در حوزه سلامت و بروشورهای گردشگری با همکاری اداره گردشگری توزیع شده است.

نصیرخانی با اشاره به وجود هماهنگی بین دستگاه‌هایی چون پلیس‌راه و راهداری با نیروهای امدادی در محورهای مواصلاتی، بر انسجام و هماهنگی بیشتر تأکید کرد و افزود: با افزایش هماهنگی‌ها عوارض‌ها نیز کاهش خواهد یافت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.893 seconds.