.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اولین جلسه شورای اداری 96 مطرح شد ؛
فرماندار چالوس: موفق به ایجاد اشتغال نشدیم
شمال نیوز : فرماندار چالوس گفت: در سال گذشته با توجه به مشکلات صنایع، در ایجاد اشتغال جدید موفق نبودیم، با وجود این جلوی نابودی مشاغل موجود گرفته شد.....
شمال نیوز : فرماندار چالوس گفت: در سال گذشته با توجه به مشکلات صنایع، در ایجاد اشتغال جدید موفق نبودیم، با وجود این جلوی نابودی مشاغل موجود گرفته شد.   به گزارش شمال نیوز به نقل از چالوس ما ،  محمدناصر زندی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان چالوس در سال 96 با اشاره به نام‌گذاری سال جدید، اظهار کرد: با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی در کوتاه‌مدت قابل حل نیست، نیاز بود شعار اقتصاد مقاومتی ادامه یابد.

وی افزود: بیشتر نگرانی مردم در حوزه اقتصاد و اشتغال است و باید برای فعال شدن کارگروه‌های تولید و اشتغال بیشتر تلاش شود.

فرماندار چالوس از تلاش دولت برای کمک به واحدهای تولیدی در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: این تلاش در مورد بسیاری از واحدهای تولیدی به نتیجه رسید اما با توجه به مشکلات صنایع در ایجاد اشتغال جدید موفق نبودیم.

زندی ادامه داد: با وجود این جلوی نابودی مشاغل موجود گرفته شد اما در سال جاری باید برای افزایش اشتغال به ویژه در بخش صنعت، گردشگری، کشاورزی و مشاغل خانگی تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بسیج سازندگی اقدامات خوبی در حمایت از مشاغل خانگی داشت و شغل‌های زیادی را ایجاد کرد.

فرماندار چالوس با بیان اینکه بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مشکلات اقتصادی و بیکاری است، اظهار کرد: باید برای عملیاتی کردن شعار سال تلاش کنیم و تحقق این شعار دور از دسترس نیست.

این مسؤول به انتخابات شورای شهر در اردیبهشت ماه اشاره کرد و یادآور شد: مسأله شوراها موضوعی بسیار مهم است زیرا بخشی از مدیریت شهر و روستا بر عهده این افراد است و به همین دلیل مردم علاوه بر حضور پرشور باید درست انتخاب کنند.

زندی در پایان گفت: مسؤولان باید برای برگزاری درست انتخابات تلاش کنند و نیز مراقب باشند از امکانات دولتی سوءاستفاده نشود.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.