.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایستگاه پنجم : مهندس مرتضی قربانی پس ازثبت نام در انتخابات شورای ساری
« ساری » با نگرش گروهی و کار جمعی به جایگاه اصلی خود می رسد
شمال نیوز : این فعال اجتماعی استان ، خاطر نشان کرد : انشالله بتوانیم با نگرش گروهی و کار جمعی و شورایی و اصل وحدت گرایی شهرمان ساری را به جایگاه اصلی خود برسانیم.....

شمال نیوز // ایستگاه پنجم : نام نویسی و ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراها در سراسر کشورمان در حالی آغاز شده است که در ساری نیز این روند با حضور چهره های شاخص ، با جدیت دنبال می شود .

برپایه این گزارش مهندس مرتضی قربانی یکی از کارشناسان صاحب نظر در امور شهری و شوراها ، مدیرعامل باشگاه ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی باشگاههای کشورمان و مدیر مسئول این رسانه ی مجازی در مازندران با حضور در فرمانداری شهرستان ساری و ثبت نام برای حضور در انتخابات پیش روی شورا ، در گفتگو با خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی توفیق و سربلندی برای مردم شهر ساری اظهار داشت: در سومین روز سال جدید با توکل بر خداوند متعال و توسل بر ائمه اطهار و مدد از همشهریان بیدار ، قدم در عرصه انتخابات شورای شهر ساری نهادم تا انشاله بتوانم در این جایگاه خطیر ، با خدمت رسانی مطلوب  به شهر و مردم ساری ، در جامعه شهری خود تاثیر گذار بوده و موجبات خوشنودی خداوند و بندگانش را فراهم سازم .

مهندس قربانی در تکمیل توضیحات خود پیرامون علت حضور در انتخابات پیش روی شورای شهر ساری افزود : با نگاه ویژه به رمز اصلی موفقیت که همان وحدت و یکدلی است و البته در آموزه های دینی ما نیز بدان اشاره و امروزه از سوی رهبری انقلاب نیز مورد تاکید فراوان است  پا به این عرصه نهادم و معتقدم با عدم وحدت بین مسوولین شهری توسعه و رونق شهری نیز متوقف خواهد شد.

این فعال اجتماعی در استان تصریح کرد : مسئولین  در حوزه مدیریت شهری نباید با نگاه های شخصی و اختلافات تیمی باعث جلوگیری از رشد و توسعه شهر در ابعاد مختلف شوند و در حقیقت تبعات این گرایشات و اختلافات متوجه مردم و این شهر خواهد بود .


قربانی در پایان خاطر نشان کرد : انشالله بتوانیم با نگرش گروهی و کار جمعی و شورایی و اصل وحدت گرایی شهرمان ساری را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

« نامزدهای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی می توانند برای حضور در ( ایستگاه پنجم - شمال نیوز ) و معرفی خود در پربیننده ترین سایت خبری ، تحلیلی شمال کشور با شماره 09017013230  تماس بگیرند تا هماهنگی لازم صورت پذیرد .»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.971 seconds.