.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرداد :
تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96
شمال نیوز: نماینده مردم ساری، میاندورود و عضو رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق منویات رهبری درباره شعار سال؛ نخستین دستور کار کمیسیون های مجلس در سال 96 خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف ‌نژاد در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال، اظهار کرد: مجلس برای تحقق شعار رهبری اقداماتی در حوزه وظیفه خود در بخش اشتغال و تولید انجام داده است.

وی تصریح کرد: کمیسیون‌های تخصصی و صحن مجلس با توجه به تاکیدهای رهبری در نوروز امسال بخشی از نقطه نظرات را مورد توجه قرار داده و برای تحقق فرامین رهبری تلاش می کنند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نخستین ماموریت 6 کمیسیون اصلی مرتبط با تولید و اشتغال تحقق منویات رهبری درباره شعار سال است.

یوسف نژاد با بیان اینکه ظرفیت‌های مناسبی در حوزه گردشگری در مازندران وجود دارد افزود: از نظر آثار طبیعی و گردشگری، هر شهر از ظرفیت‌های مناسبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مازندران از همه ظرفیت‌های گردشگری برخوردار است، گفت: برای نمونه منطقه چهاردانگه و دودانگه از ظرفیت‌های گردشگری و آثار باستانی خوبی برخوردار است اما به دلیل نبود زیرساخت‌ ها و منابع مالی امکان بهره برداری از این ظرفیت‌ها محقق نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره چشمه سورت نیز خاطرنشان کرد: نگرانی درباره چشمه سورت وجود دارد و جلسات متعددی دراین‌باره برگزار شد و اقدامات خوبی درحال انجام است تا با پیگیری های مکرر زمینه جذب گردشگران به این منطقه را فراهم شود.

یوسف‌ نژاد درباره مشکلات زباله مرکز استان و حمل آن به منطقه چهاردانگه گفت: مشکل زباله یک فعالیت تیمی را می‌طلبد و جانمایی آن بر عهده استاندار و محیط زیست است و شهرداری باید آن را اجرا کند.

وی افزود: امکاناتی که شهرداری گذاشته است قابل توجه بوده و چند ده میلیارد تومان هزینه کرده است و قرار شد بخشی از پشتیبانی مالی را دولت انجام دهد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره بحث زباله و تغییر مکان آن خاطرنشان کرد: اعتراض مردم به جا است و باید در این مهم جدی تر عمل شود و انتظار می رود تا مسئولان نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند .

یوسف ‌نژاد به جاده ساری- تاکام اشاره و اظهار کرد: باید قرارداد فاز دوم به مناقصه گذاشته شود و با توجه به انجام این کار، در چند روز آینده نتیجه آن اعلام می‌شود و اعتباری نیز برای آن در نظر گرفته شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی و افرادی که در برگزاری انتخابات مداخله دارند، افراد را برای حضور بیشتر تشویق کنند تا شرایط برای مردم در عرصه انتخابات گسترده ‌تر شود و مازندران به دلیل تعداد ثبت نام شدگان در این مهم خوب عمل کرده است./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.041 seconds.