.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بودجه شناور گردشگری به مازندران تخصیص یابد
رئیس هیئت بازرسی ستاد تسهیلات سفرهای کشور خواهان تخصیص بودجه شناور به دلیل گردشگر پذیر بودن استان مازندران شد.

به گزارش شمال نیوز، سردار محمدرضا حبیب زاده ظهر شنبه در ستاد خدمات اجرایی سفرهای مازندران، ضمن تشکر از تلاش مدیران در ایام تعطیلات برای رفاه حال مردم گفت: سال گذشته استان مازندران رتبه برتر کشور را کسب کرده و این امر، بیانگر تلاش و پیگیری مضائف بخشداران، فرمانداران و استاندار و دیگر مسئولان در رفاه حال مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه شکایت، انتقاد و پیشنهاد منجر به لمس درد مردم و تلاش برای رفع مشکلات است، افزود: طبق نظر وزرا همه دستگاه‌های اجرایی آماده به کار هستند و این هیئت مسئول بازرسی نزدیک و عملی از فعالیت همه این دستگاه‌ها اعم از نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، بانک‌ها، جایگاه‌های سوخت، بیمارستان‌ها، محل توزیع ارزاق عمومی، هتل‌ها و رستوران، ترمینال‌ها و راه‌آهن است.

حبیب زاده با اشاره به اینکه استان مازندران، نزدیک‌ترین فاصله را به پایتخت دارد، بر وضعیت خاص استان تأکید کرد و افزود: پر ترافیک‌ترین مسیرها در  تعطیلات پایان سال ۹۵ مربوط به مازندران بوده و این استان اگر داری رتبه اول گردشگری نباشد، حتما دوم یا سوم هست.

وی افزود: ما میزان آمارها را با سند و تعداد جمعیت را با اداره پایانه‌ها تطبیق می‌دهیم و هر خودروی وردوی به استان که پلاک استان نباشد، با تعداد سرنشین آن توسط دستگاهی مشخص می‌شود و این آمار ملاک ما خواهد بود.

حبیب‌زاده با بیان اینکه در سال گذشته مازندران جمعیت گردشگر خود را کمتر از حد واقعی اعلام کرده بود، افزود: زائران حرم رضوی که از این استان می‌گذرند، جزء آمار این استان هم محسوب گردند چرا که در همین استان ارتزاق و ارزاق تهیه و از امکانات خدماتی آن استفاده می‌کنند و اولویت ما نیز در بررسی جایگاه سوخت، آذوقه و بیمارستان است.

وی با اشاره به اینکه مازندران در همه فصول دارای گردشگر و بار شناور است، افزود: استاندار باید نگارشی به دولت داشته باشد تا علاوه بر بودجه جاری استان، بودجه شناور نیز به این استان تعلق گیرد، بودجه جمعیت شناوری که هنوز تزریق نشده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته استان مازندران علی‌رغم عدم اعتبار در این زمینه، رنبه سوم و چهارم کشور را گرفته، افزود: شهرهای این استان از یک هفته پیش از سال جدید، برای ایام عید آماده شده‌اند و در این رابطه خوب عمل کرده‌اند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه ما با گزارش واقعی کار می‌کنیم و در صورت وجود موردی، برای رفع آن تذکر داده می‌شود، افزود: استان مازندران به نسبت دیگر استان‌ها، خدمات خوبی در اختیار مردم قرار داده استو بیش از توانش برای خدمت‌رسانی تلاش و کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مازندران در انقلاب و دوران دفاع مقدس خود را نشان داده و بیش‌ترین شهدای حرم از این استان بوده، بر نگاه ویژه مسئولان برای ارائه خدمات به این استان تأکید کرد تا بتوان گام‌های خوبی در این استان برداشت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.309 seconds.