.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل پرونده های میلیاردی تخلف صنفی در مازندران
هزار و 775 پرونده تخلف صنفی نوروزی به ارزش 3میلیارد و 236 میلیون ریال در مازندران تشکیل شد.

به گزارش شمال نیوز:حسین اصغرزاده مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ازمجموع 23هزار و 600 مورد بازرسی از واحدهای صنفی از آغاز اجرای طرح نظارت نوروزی تاکنون هزار و 700 فقره پرونده به ارزش 3میلیارد و 200 میلیون ریال تشکیل شد.

وی بیشترین تخلف ثبت شده را مربوط به خواروبار،نان، میوه و سبزی،غذاهای رستورانی ،پوشاک، حمل و نقل مسافر، گوشت مرغ، تعمیر خودرو ، گوشت قرمز، کیف ، کفش و لوازم یدکی خودرو بیان کرد.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به نظارت ویژه نوروزی در زمینه عرضه میوه شب عید اشاره کرد و گفت: ازمجموع هزار و 680 مورد بازرسی از فروشگاه های عرضه میوه از آغاز اجرای طرح نظارت نوروزی تا کنون 75 فقره پرونده به ارزش 36 میلیون ریال تشکیل شد.

اصغرزاده افزود : عمده این تخلفات در زمینه گرانفروشی و درج نکردن قیمت بوده است .

وی با بیان اینکه 515 مورد گزارش مردمی در تعطیلات 5 روزه نوروزی در ستادهای خبری 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ثبت شده است گفت: بیشترین گزارش دریافتی به ترتیب گران فروشی ، کم فروشی ،عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است .

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: پرونده این افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد .

اصغرزاده افزود : 300 بازرس از اول اسفند تا پایان سیزدهم فروردین سال 1396 در قالب طرح نظارت نوروزی بر امور واحدهای صنعتی مراقبت ،‌کنترل و نظارت می کنند ./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.