.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تونل ها هم کارساز نشدند ....
ترافیک سنگین و معطلی طولانی مسافران در محور سوادکوه
شمال نیوز : هر‌چند امسال با تعریض بخش‌های قابل توجهی از محور سوادکوه، ترافیک خسته‌کننده سال‌های گذشته را تا‌کنون در حجم گذشته شاهد نبودیم ولی تملک یا تعریض بخش‌های باقی‌مانده در محور سوادکوه همچنان باعث ترافیک در محور را فراهم می‌کند و....
شمال نیوز : ترافیک در ایام نوروز و تعطیلات چند‌روزه با وضعیت شهرستان سوادکوه گره‌ خورده است و به عنوان کلید‌واژه‌ای تکراری در این موضوع تبدیل شد.

به گزارش شمال نیوز ، ترافیک در ایام نوروز و تعطیلات چند‌روزه با وضعیت شهرستان سوادکوه گره‌ خورده است و به عنوان کلید‌واژه‌ای تکراری در این موضوع تبدیل شد.

* 3 درصد ترافیک در 5 منطقه گلوگاهی محور سوادکوه

تعریض بخش‌هایی از محور سوادکوه و باز‌گشایی تونل‌های بین زیراب و شیر‌گاه تاثیر محسوس و قابل تقدیری را در تردد مسافران و مردم به وجود آورد ولی باقی‌ماندن گلوگاه‌های ترافیک‌خیز در پمج نقطه از محور سوادکوه همچنان باعث کندی ترافیک در نقاطی از از این محور می‌شود.

تقسیم حضور مسافران و یا مازندرانی‎های مقیم پایتخت در چند مرحله قبل از عید امسال و تعریض بخش‌هایی از محور سوادکوه تاثیر قابل‌توجهی در کاهش ترافیک امسال نسبت به سال گذشته داشت و البته وجود قطار مسافر‌بری در چند مقطع زمانی را هم به کاهش تردد در محور سوادکوه کمک کرد.

پایان مرحله اول رفت و بر‌گشت مسافران نوروزی در محور سوادکوه از چهارم فروردین و با آغاز فعالیت‌های اداری از پنجم فروردین با ترافیک سنگین روبرو شد و در حال حاضر محور سوادکوه که با بارش برف هم همراه بود با ترافیک سنگین ولی روان مواجه هست و گلوگاه‌های ترافیکی محور سوادکوه همچنان منتظر تعریض یا تملّک است و به گفته معاون وزیر راه و شهر‌سازی که در بازدید اسفند‌ماه خود آن را سه درصد اعلام کرده‌بود به عنوان مهمترین عوامل ترافیکی محسوب می‌شود و این سه درصد ترافیکی در پنج منطقه پل‌درون‌شهری پل‌سفید، بالا‌زیراب، سرخ‌کلا، جوارم و نارنج‌بن وجود دارد که هر‌چند شاید حدود سه درصد را تشکیل دهد ولی حجم بالای تردد و قیفی‌شدن ترافیک، این سه درصد به به چندین‌برابر افزایش می‌دهد.

*عوامل ترافیک در سوادکوه

هر‌چند امسال با تعریض بخش‌های قابل توجهی از محور سوادکوه، ترافیک خسته‌کننده سال‌های گذشته را تا‌کنون در حجم گذشته شاهد نبودیم ولی تملک یا تعریض بخش‌های باقی‌مانده در محور سوادکوه همچنان باعث ترافیک در محور را فراهم می‌کند و البته تعریض محور سوادکوه از مهمتر‌ین عوامل ترافیک سنگین در سوادکوه است ولی تنها عامل نیست و رعایت فرهنگ رانندگی، حضور تاثیر‌گذار پلیس‌راه و راهور در نقاطی که امکان ایجاد چند مسیر در محور فراهم است و استفاده از مسیر‌های فرعی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

گزارش از عمران اکبرنژاد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.