.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادف زنجیره‌ای در تونل شماره ۵ جاده چالوس
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که تصادف زنجیره ای 8 دستگاه خودروسواری در تونل شماره 5 کرج - چالوس سبب ترافیک سنگین و مصدومیت سطحی 2 نفر شد.

شمال نیوز: مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که تصادف زنجیره ای 8 دستگاه خودروسواری در تونل شماره 5 کرج - چالوس سبب ترافیک سنگین و مصدومیت سطحی 2 نفر شد.

عباس صفری لحظاتی پیش در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 23:30 امشب رخ داد که طبق بررسی ها یک راننده با ورود به مسیر مخالف سبب تصادف زنجیره ای در داخل تونل شماره 5 و خسارت به خودروها و ترافیک سنگین در محل شد.

وی اظهار داشت: برای بازگشایی مسیر و روان سازی ترافیک تیم های راهداری وارد عمل شدند .

صفری با بیان اینکه بسیاری از تصادفات به خاطر تخلف برخی رانندگان رخ می دهد ، گفت: ورود به مسیر مخالف یا حرکت در شانه های خاکی راه ها از مهمترین علل بیشترین تصادفات در چند روز اخیر بوده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که برای پیشگیری از چنین حوادثی با صبر و حوصله رانندگی کنند ضمن آنکه از سرعت زیاد و ورود به مسیرهای مخالف و شانه های خاکی جاده ها خودداری کنند.

روز جمعه چهارم فروردین ماه براثر 2 فقره تصادف زنجیره ای در آزاد راه تهران - کرج - قزوین 22 نفر مصدوم شدند که 18 نفر آنان به بیمارستان انتقال یافتند.

استان البرز دارای یک هزارو450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که در ایام نوروز طبق آمار روزانه بیش از یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو در جاده های این استان تردد می کنند.

طبق آخرین آمار از آغاز سفرهای نوروزی (25 اسفند 95) تا چهارم فروردین ماه جاری بیش از 12 میلیون تردد خودرویی در جاده های این استان توسط دوربین های شمارشگر راهداری البرز به ثبت رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.591 seconds.