.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آره برار ! اوکی اوکیه !
کنایه روزنامه قانون به یکی از نمایندگان مازندران + عکس
شمال نیوز : روزنامه قانون در ضمیمه طنز خود (بی قانون ) یکی از نماینده های مازندران را مورد نظر قرار داده است احتمال این وجود دارد که نماینده مورد نظر بی قانون یکی از نمایندگان شهرستان ساری که در انتخابات 92 از حامیان قالی باف به شمار می رفت باشد.....
کنایه روزنامه قانون به یکی از نمایندگان مازندران + عکس شمال نیوز : روزنامه قانون در ضمیمه طنز خود (بی قانون ) یکی از نماینده های مازندران را مورد نظر قرار داده است احتمال این وجود دارد که نماینده مورد نظر بی قانون یکی از نمایندگان شهرستان ساری که در انتخابات 92 از حامیان قالی باف به شمار می رفت باشد. به گزارش شمال نیوز ، در روزهای پایانی سال که طرح تحقیق و تفحص از شهردار تهران در مجلس رای لازم را برای اجرا  کسب نکرد موجی از انتقاد ها را برای بعضی از نمایندگان که از بلیط لیست امید برای ورود به مجلس دهم استفاده کردند در پی داشت .

همچنین روزنامه طنز بی قانون با طراحی تلگرام استریپ سعی کرده به یکی از نمایندگان مجلس که به طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران رای نداده است اعتراض کند . از آنجایی که در این تلگرام استریپ کلمه برادر به زبان مازندرانی « برار » نوشته شده است  این احتمال قوت می گیرد که شخص مورد نظر روزنامه طنز بی قانون یک نماینده مازنی  باشد .

0yf6j4q0ab1ln4k37u8r.jpg
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.169 seconds.