.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
12 توصیه عیدانه پلیس برای سفری ایمن و بی خطر
برای داشتن سفر ایمن و بی خطر 12 توصیه نوروزی پلیس را جدی بگیرید.

شمال نیوز: برای داشتن سفر ایمن و بی خطر 12 توصیه نوروزی پلیس را جدی بگیرید.

به گزارش شمال نیوز، ستواندوم مرتضی ابراهیمی کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: برای داشتن سفر ایمن و بی خطر 12 نکته عیدانه پلیس را جدی بگیرید تا آمار حوادث ناشی از بی احتیاطی در جاده ها در نوروز امسال کاهش یابد.

وی افزود: تصادف یک تقدیر یا سرنوشت نیست، بلکه یک حادثه ناشی از بی احتیاطی ما یا عوامل دیگر است.

وی با بیان اینکه قبل از مسافرت خودروی خود را بررسی فنی کنید گفت: آب ، روغن موتور، روغن ترمز ، میزان فشار باد ، آج لاستیک ها و چراغ ها مهمترین مواری هستند که باید کنترل شوند.

کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان مازندران گفت: قبل از شروع حرکت کمربند ایمنی خود را ببندید و به سایر سرنشینان (جلو و عقب) هم متذکر شوید که باید کمربند خود را ببندند.

ستواندوم مرتضی ابراهیمی افزود: با سرعت مطمئنه حرکت کنید نه سرعت مجاز، سرعت مطمئنه بسته به شرایط موجود راه قابل تشخیص است و همیشه سرعتی کمتر از سرعت مجاز است ، همچنین حداقل سرعت را نیز رعایت کنید.

وی با بیان اینکه در هنگام رانندگی موبایل خود را در جایی قرار دهید تا هنگام زنگ خوردن حواس شما پرت نشود گفت: در هنگام رانندگی از موبایل استفاده نکنید ، همچنین از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.

وی افزود: اگر در آزاد راه (FreeWay) حرکت می کنید به هیچ وجه در حاشیه راه توقف نکنید مگر برای شرایط اضطراری ، همچنین تحت هر شرایطی در آزاد راه دنده عقب حرکت نکنید.

کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان مازندران گفت: به محض اینکه احساس خواب به شما دست داد سریعا در حاشیه امن راه (ترجیحا پایانه های رفاهی یا پارکینگ های امن) توقف کرده و به استراحت بپردازید.

ستواندوم مرتضی ابراهیمی افزود: بیشتر تصادفات در مبادی ورودی و خروجی شهرها رخ می دهد ، در این نقاط احتیاط بیشتری لازم است.

وی گفت : در مسیرهای با ترافیک سنگین صبور باشید و نظم ترافیکی را با حرکت بین خطوط و پرهیز از بوق زدن رعایت کنید.

وی افزود : اگر قصد سفر به نقاط سردسیر را دارید زنجیرچرخ, پتو و لباس گرم به همراه داشته باشید.

کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان مازندران گفت: به تابلوهای ترافیکی توجه ویژه داشته باشید. با پلیس راهور و راهداران همکاری کنید و در صورت لزوم از آنها کمک بخواهید.

ستواندوم مرتضی ابراهیمی افزود: ده ها آرزوی کوچک و بزرگ داریم. دیگران ما را دوست دارند و چشم به راهمان هستند. همه آنها را با یک بی احتیاطی یا خودخواهی نابود نکنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.427 seconds.