.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هلال احمر مازندران به ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی خدمات رسانی کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به یش از ۱۰۰ هزار گردشگر نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:مجتبی اکبریاظهار داشت: از زمان اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵اسفند تا اول فروردین ۹۶ بیش از ۱۰۰۰ هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی با مراجعه به پایگاهها و پست‌های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: در همین راستا ۸۵هزار و ۷۰۸ نفر با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی مسافرین،دو هزارو ۵۰۶ نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت،دوهزار و ۲۶۳ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، دوهزار و۵۰۲ نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک،سه هزار و ۳۵نفر از خدمات طرح سحاب و ۲۱ نفر نیز با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: تاکنون بیش از ۶۵ هزاربسته فرهنگی، بروشور های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

اکبری گفت: بیش از ۷۱۱ نفر عضو  جوان جمعیت هلال احمر  برای ارائه خدمات مزبور در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

وی، با اشاره به پوشش امدادی ۱۱۲ حادثه از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت در ۲۵ اسفندتا روز اول فروردین ۹۶ گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاهها و پست های امداد و نجات نیز موفق شدند خدمات لازم را  به ۴۸ حادثه جاده ای،یک حادثه کوهستان  و۶۳ فقره نیازامدادی مراجعین به پایگاههای مزبور ارائه کنند که انتقال ۴۸ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات درمان سرپایی به ۳۵۳ نفر از جمله این اقدامات بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها ۵۰۷نفراز امدادگران و نجاتگران در قالب ۱۳۸ تیم مجهز امدادی با بکارگیری و ۷۲دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.