.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی مازندران؛
حل معضل ترافیک مازندران نیازمند نگاه ملی است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: حل معضل ترافیک استان نیازمند نگاه و توجه ملی است.....

 شمال نیوز:فرمانده انتظامی مازندران گفت: حل معضل ترافیک استان نیازمند نگاه و توجه ملی است.

به گزارش شمال نیوز؛ سردار سید محمود میر فیضی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس‌راه استان، حوزه راهور را اجتماعی‌ترین حوزه نیروی انتظامی برشمرد و گفت: این حوزه خط مقدم همه دستگاه‌ها درزمینهٔ خدمات‌رسانی و نهادینه کردن قوانین و مقررات است.

وی راهور را نماد قانون‌گرایی، نظم و انضباط اجتماعی و ویترین نیروی انتظامی دانست و گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی پاسخگو بودن به مطالبات مردمی است و همه اقدامات و تلاش‌هایش برای کسب رضایتمندی مردم است.

وی افزود: امنیت سبب احساس امنیت و درنهایت سبب آرامش در جامعه می‌شود و باید در حوزه رضایتمندی تلاش بیشتری صورت گیرد.

سردار میر فیضی اظهار داشت: به‌کارگیری افراد مؤمن، دلسوز، مبتکر و خلاق اصل مهمی دیگری است که در نیروی انتظامی موردتوجه است و نگاه ناجا در حوزه‌های مختلف قانون‌گرایی و کار حرفه‌ای است.

فرمانده انتظامی مازندران، بابیان اینکه مازندران نیازمند نگاه ملی است گفت: وقتی در پیک زمانی محدود شاهد حضور میلیونی مسافران هستیم باید نگاه ملی و توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی افزود: برای رفع ترافیک مازندران باید در سطح ملی برنامه‌ریزی کنیم زیرا امکانات موجود پاسخگوی نیازهای ملی نیست ماهانه ۳۰ میلیون تردد در استان صورت می‌گیرد.

سردار میر فیضی توسعه نوسازی، سوق دادن جامعه به استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و افزایش نظارت‌های الکترونیکی ازجمله مواردی است که در حوزه ساماندهی ترافیک باید موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران، مدیریت و ساماندهی ترافیک را چندوجهی برشمرد و گفت: اگر بخواهیم میزان حوادث کاهش یابد باید بیشترین نقش را به مردم بدهیم تا به اهداف موردنظر برسیم.

وی افزود: رفتار و استانداردسازی کارکنان از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد و مازندران یکی از استان‌های برتر در این حوزه به شمار می‌رود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.