.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو ضارب شورا متواری شد ....
درگیری فیزیکی بین اعضای شورای بابل و بیهوش شدن یک عضو !
شمال نیوز : وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد.....

شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر بابل از درگیری فیزیکی در شورای شهر بابل خبر داد و گفت: مهدی کاشی عضو شورای اسلامی شهر بابل با جعفر واثقی رئیس کمیسیون تعریض شهری درگیر و چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی واثقی پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به این عضو شورا شدم.

به گزارش شمال نیوز ، نرگس نوروزی در گفت‌وگو با  فارس ، اظهار کرد: در جلسه علنی اخیرشورای اسلامی شهر بابل یکی از بدهکاران که به‌دلیل تخلف، شهرداری جلوی فعالیتش را گرفته بود، در صحن علنی شورا حضور یافت و از نحوه عملکرد شهرداری شکایت داشت.

وی افزود: در پی انتقاد این بدهکار، جعفر واثقی رئیس کمیسیون تعریض شهری از وی درخواست می‌کند تا شکایت خود را در خارج از صحن شورا و در مراجع قضایی مطرح کند، چرا که صحن علنی شورا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: مهدی کاشی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بابل بلافاصله نسبت به صحبت‌های واثقی موضع گرفته و شروع به درگیری لفظی با این عضو شورا می‌کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: در پی این درگیری، مهدی کاشی چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی واثقی پرت کرد که بنده بلافاصله چادرم را باز کردم و مانع از اصابت چاقو به این عضو شورا شدم.

وی یادآور شد: چند دقیقه بعد، مهدی کاشی با حالت عصبانی به طرف واثقی حمله‌ور شد و با پا ضربه‌ای به قفسه سینه وی وارد کرد که واثقی نقش بر زمین و بیهوش شد.

عضو شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد: بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتیم اما تا حضور پلیس در صحن شورا، عضو ضارب شورای شهر متواری شد.

وی بیان کرد: عضو مضروب شورای شهر بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر بابل با اشاره به اینکه انتظار داریم دستگاه‌های قضایی و امنیتی بابل با این بی‌نظمی‌ها برخورد کنند، گفت: با اتفاق به‌وجودآمده در صحن شورا، دیگر امنیت جانی نداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 9 اسفند 1395
این اولین درگیری انتخابات 96 خواهد بود
نا شناس 9 اسفند 1395
با این اقدامات ژرف اندیشی چند هفته قبل امام جمعه بابل حاج آقا روحانی مشخص شده و صحت سخنان ایشان مشخص میشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.