.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تودیع و معارفه رئیس ارشاد آمل طبق روال معمول برگزار شد
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تودیع و معارفه رئیس ارشاد آمل طبق روال معمول برگزار شد...

 شمال نیوز:معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تودیع و معارفه رئیس ارشاد آمل طبق روال معمول برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز؛عباس زارع  با اشاره به اینکه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل امروز معارفه شد، تصریح کرد: در این مراسم امیر امیرنیا به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل معارفه و از زحمات محمد محمدی قدردانی شد.

وی با بیان اینکه این مراسم معارفه بر اساس برنامه‌های دیگر اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صورت گرفت، اظهار کرد: در سال‌های گذشته با حضور مدیرکل ارشاد مازندران، یک مراسم معارفه اداری و درون سازمانی با حضور یکی از معاونان در اداره مربوطه برگزار تا رئیس جدید مستقر شود.

معاون اداره کل ارشاد مازندران افزود: در یک زمان مناسب مراسم معارفه اصلی با حضور مسئولان شهرستانی و هنرمندان برگزار تا رئیس جدید به مجموعه آن شهرستان معرفی شود.

زارع با بیان اینکه مراسم شهرستانی تودیع و معارفه رئیس ارشاد آمل نیز بر اساس دیگر برنامه‌ها صورت می گیرد، گفت: با توجه به شرایط خاص این جابه جایی در آمل برنامه ریزی برای برگزاری مراسم شهرستانی نیز صورت می‌گیرد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.