.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهکارهای تضمینی پیروزی در انتخابات شورا/طنز

راهکارهای تضمینی پیروزی در انتخابات شورا/ قابل توجه کاندیداها

1-قبل از هر چیزی چند نفر جوان تازه لیسانس گرفته که تمام سوابقشون تو نشستن در سرکلاس خلاصه میشه با چند نفر بازنشسته که چند وقتیه دستشون از قدرت کوتاه شده باید احساس تکلیف کنند و برای اثبات پختگی در دقیقه 90 بیان و کاندید بشن!

2-برای کلاس کاری هم شده هر چند نفر دور هم جمع بشید و ائتلاف بازی راه بندازید مثلاً 8+1 یا1-10 یا7+2 و...

3-مرتباً تو ائتلاف قربون صدقه همدیگه برید یه طوری به مردم بفهمونید که مشکلات شهر فقط به دست شما و ائتلافتون حل میشه!!! فقط یه طوری بگید که مردم باور کنند چون کاندیداهای قبلی اونقدر از این حرفا زدن و عمل نکردن دیگه مردم بی اعتماد شدن!

4-اگه از جمله کاندیداهای جوون تازه لیسانس گرفته هستید و کسی ازتون در مورد سوابقتون پرسید زود شلوغش کنید و بگید باید به جوونها فرصت داد.جوون می تونه!!! جوون باید جوونی کنه! جوون تحول ایجاد می کنه و... فقط حواستون باشه طوری با اعتماد به نفس این حرفا رو بزنید که خودتون هم باورتون بشه چه برسه به مردم!

5-اگه از کاندیداهای مسن و بازنشسته محسوب میشید و دلتون برا پست و مقامتون تنگ شده چون دیگه کسی تحویلتون نمی گیره و تازه فهمیدید که که قبلاً هم که تحویل می گرفتن به خاطر خودتون نبوده! با آب و تاب از تجربه های داشته و نداشته بگید تا مردم فکر کنن آدم پخته و کار بلدی هستید.پیشنهاد می کنم هوای وبلاگ نویس ها رو هم داشته باشید تا یه وقت پته شما رو نریزن رو آب!

6-وقتی موبالتون زنگ می خوره قبل از اینکه قطع بشه سریع جواب بدید و بلند بلند صحبت کنید طرف رو دکتر،مهندس و... خطاب کنید تا اونایی که دور و برتون هستن فکر کنن آدم حسابی هستید.

7-از هر فرصتی که نصیبتون میشه و یه آدم حسابی می بینید سریع دوربین رو بدید بغل دستیتون چند تا عکس ازتون بگیره موقع تبلیغات بدردتون میخوره!بی خود نیست که میگن مردم عقلشون به چشمشونه!!!

8-از همین الان شروع به جمع کردن طایفه و فامیل و دوست و آشنا بکنید و اگر لازم شد چند تا وعده سرخرمن بهشون بدید تا وقتی که خرتون از پل بگذره!

9-شرکت در مجلس ترحیم و اهدای تابلو تسلیت و گل و اعلامیه هم می تونه تأثیر زیادی داشته باشه اگه دیدید فایده نکرد به یاد مرحوم تازه گذشته که اصلاً نمی شناسید کیه چند تا قطره اشک هم بریزید و موقع تسلیت گفتن به خونواده معزا یه چند تا خاطره هم از مرحوم تعریف کنید و آخرش رو به انتخابات ختم کنید و یه طوری حالیشون کنید که شما هم کاندید شدید.

10-موقع راه رفتن تو خیابون یا وقتی وارد جایی می خوایید بشید چند تا از رفقای نره قولتون رو همراه خودتون بیارید و بهشون بگید نقش بادیگارد رو براتون بازی کنن!

11- ژست یک شهروند دلسوز به خودتون بگیرید و از هر چی به ذهنتون میرسه انتقاد کنید و سعی کنید همه مشکلات رو به شهرداری و شورا ربط بدید.

و....

 

روشهای بالا خوب عمل کنید حتماً برنده میشین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.