.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب ۵ نامزد جبهه مردمی در اواسط فروردین/ شورای مرکزی ۲ نفر را انتخاب می‌کند، یکی اصلی و یکی ذخیره
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، پنج نامزد انتخاب و به شورای مرکزی جبهه معرفی می‌شود.

مهر: محمدرضا باهنر عصر امروز در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجمع ملی دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شاید اواسط فروردین برگزار شود، اظهار داشت: در مجمع دوم، ۵ نامزد انتخاب و تحویل شورای مرکزی جبهه داده می شود و دیگر این شورای مرکزی است که از میان آن ها، یک نفر را انتخاب خواهد کرد و احتمالا یک نامزد ذخیره هم برای شرایط غیرمترقبه باقی خواهد ماند.
 

وی با خوب ارزیابی کردن تجربه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: اگر اتفاق نامیمونی رخ ندهد، انشاالله نتایج، مثبت خواهد بود؛ چه پیروزی حاصل شود چه نشود، جبهه مردمی می تواند پایه و اساس خوب و سازمان یافته ای باشد و در مسیر هم اصلاح شود.
 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که در دوره آینده انتخابات، نیروهای انقلاب موفق شوند. در مجمعی که قرار باشد همه در کنار هم قرار بگیرند و از بدنه جریان اصولگرایی نیروهایی را انتخاب کنند، کار شاقی باید انجام می شد که البته بی عیب و نقص هم نبود.باهنر افزود: یکی از علل شکست ما در انتخابات قبلی همین تفرقه و تعدد کاندیداها بود که امیدواریم این دوره چنین اتفاقی نیفتد، اما این بدین معنا نیست که همه جامعه اصولگرایی را پوشش بدهند، بعضی مظلوم هستند و برخی فراموش شده بودند که به هر حال کار باید آرام آرام پخته شود و با عیب و نقص کمتری انجام بگیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.866 seconds.