.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه سال جدید ؛
روزهای خاکستری برای مرکبات مازندران !
شمال نیوز : شمال نیوز : سه ماه از بحران سفید در مازندران گذشت و در حال حاضر وضعیت مرکبات مازندران رنگ و بوی خاکستری به خود گرفت اما اراده‌ای در استان برای تدبیر درست وجود ندارد.....
شمال نیوز : سه ماه از بحران سفید در مازندران گذشت و در حال حاضر وضعیت مرکبات مازندران رنگ و بوی خاکستری به خود گرفت اما اراده‌ای در استان برای تدبیر درست وجود ندارد.   به گزارش شمال نیوز ،در حالی‌که کشاورزان مازندران با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند مسؤولان سعی می‌کنند کمتر در زمینه حرف بزنند.

درست است برخی از محصولات مازندران در بحران سفید از بین رفت ولی محصولاتی که قبل از برف برداشت شده و در انبارها نگهداری شدند سالم هستند ولی با هیاهوی بازار کمتر کسی سراغی از مرکبات مازندران می‌گیرد.

هیاهو در بازار تا آنجا پیش رفت که بحث مرکبات شمال و جنوب در بازار مطرح شد و کسی تمایل به خرید مرکبات شمال نیست، میوه‌هایی که سال‌های گذشته حرف نخست را در بازار می‌زد.

کشاورزان مازندران سه ماهه اخیر را با خاطرات تلخی پشت سر گذاشتند، در این مدت اتفاقات تلخی رخ داد که همه و همه آنان را شکسته‌تر کرد و واردات نارنگی پاکستانی و پرتقال مصری نیز تیر خلاص بود که بر همه رویاهای آنان خط سیاهی کشید.

مرکبات مازندران می‌تواند نیاز بازار را تأمین کند

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در این‌باره در گفت‌وگویی اظهار کرد: به منظور حمایت و جبران خسارت کشاورزان مازندران تسهیلات و کمک بلاعوض در نظر گرفته شده که باید هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

محمد دامادی ادامه داد: همواره سودجویانی در بازار هستند که از این فضا به‌نفع خود بهره می‌گیرند.

وی تصریح کرد: اخبار کذبی درباره مرکبات مازندران منتشر شده است که اصلاً صحت ندارد قسمتی از محصولات استان در برف و یخ‌بندان از بین رفت ولی مرکبات تولیدی استان می‌تواند نیاز بازار را تأمین کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پایان گفت: تمامی این مسائل به بحث مافیای محصولات کشاورزی برمی‌گردد که همواره وجود دارد و گریبان‌گیر شاورزان مازندران شده است.

در حال حاضر مرکبات مازندران در انبارها چشم انتظار عرضه به بازار هستند و درخواست کشاورزان این است که در این زمینه تصمیمی جدی بگیرند نه اینکه دست روی دست بگذارند تا کشاورزان بیشتر متضرر شوند.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.