.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل استعفا کرد
محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از سمت خود استعفا کرد....

 شمال نیوز:محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل که بیش از چهار سال هدایت سکان هدایت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت، امروز از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش شمال نیوز؛رئیس مستعفی فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در تماس تلفنی با خبرنگاران اظهار کرد: استعفایم از سمت ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان صحت دارد.

محمد محمدی افزود: برای ایجاد آرامش در فضای شهری دست به این استعفا زدم همچنین یادآور می‌شوم هیچ یک از مسؤولان شهرستان آمل در تصمیم استعفایم نقش نداشتند و برخی شایعات در این مورد صحت ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل، بیان کرد: هنوز هیچ زمانی برای برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعلام نشده است.

محمدی در جواب سؤالی دیگر در مورد تأیید یا رد استعفایش از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: در مورد رد یا تأیید استعفایم از سوی مسؤولان استانی خبر به من اعلام نشد.

وی گفت: از 29 آذر ماه سال 1389 بعد از ریاست حسین جوادی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد آمل به این سمت منصوب شدم و در مدت خدمت به مردم آمل تمام تلاشم این بود تا بهترین عملکرد را در راستای خدمتگذاری انجام دهم.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز امروز خبر استعفای محمد محمدی از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را تأیید کرد.

عباس زارع در مورد زمان تودیع و معارفه و همچنین رئیس آینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: در آینده نزدیک اخبار مراسم معارفه و رئیس جدید این اداره اعلام می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.