.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران؛
بدهکاران بانک کشاورزی استان مازندران تا سقف یک میلیارد ریال مشمول بخشودگی می‌شوند
مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران با اشاره به اینکه بانک کشاورزی در اعطای تسهیلات زودبازده رتبه برتر کشور را دارد گفت: بدهکاران بانک کشاورزی تا سقف یک میلیارد ریال مشمول بخشودگی جرایم دیرکرد می‌شوند...

 شمال نیوز: محسن صادقی صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: بر اساس مجوز بانک مرکزی، سود و جرایم تسهیلات کمتر از 100 میلیون تومان تمامی بدهکاران در صورت تسویه نقدی بدهی تا پایان اسنفد 95 بخشوده می‌شود.

به گزارش شمال نیوز؛وی افزود: تمام کسانی که از تسهیلات قرض الحسنه بانک کشاورزی استفاده کرده در صورت تاخیر باید 12 درصد به جای 14 درصد قبلی پرداخت کنند که بر اساس دستورالعمل سود و جرائم تسهیلات این افراد بخشوده می‌شود.

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب دیدگان ناشی از حوادث طبیعی نیز از پرداخت جرائم تسهیلات معاف شدند، تصریح کرد: این امر از دیروز در امور شعب ابلاغ و از امروز در مازندران قابلیت اجرایی شدن دارد.

صادقی با بیان اینکه با توجه به محدود بودن منابع اولویت اجرای طرح با افرادی است که زودتر اصل تسهیلات خود را پرداخت کنند، افزود: رسانه‌ها مردم را برای رجوع به بانک و پرداخت تسهیلات دعوت کنند.

وی با اعلام اینکه تلاش داریم خدمات بانک را بیشتر به سمت و سوی کشاورزان سوق دهیم، گفت: بانک کشاورزی کار سیاسی صورت نمی‌دهد و این اقدام ربطی به انتخابات ندارد و در واقع مجلس و دولت به این نتیجه رسیدند که مطالبات مردم را ارتقا و توان تسهیلات دهی بانکها را بالا ببرند.

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران با بیان اینکه بخش اعظم تسهیلات گیرندگان این بانک در استان مشمول بخشودگی جرائم دیرکرد می‌شوند، افزود: بانک کشاورزی استان رتبه برتر کشور را در بخش تسهیلات زودبازده به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه 90 درصد تسهیلات گیرندگان بانک کشاورزی استان مشمول بخشودگی جرائم دیرکرد خواهند شد، گفت: مانده کل تسهیلات بانک کشاورزی در اختیار مردم بالغ بر 27 هزار میلیارد ریال است.

صادقی با بیان اینکه مازندران در بخش اعطای تسهیلات مکانیزاسیون بخش کشاورزی کشور رتبه برتر را دارد، افزود: بالغ بر 600 طرح بهین یاب زودبازده اقتصادی از طریق بانک کشاورزی استان به متقاضیان پرداخت شده است./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.