.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی نظمی در برنامه سفر قاضی‎زاده هاشمی به مازندران ؛
خلف وعده وزیر بهداشت و چشم‌انتظاری مردم و مسؤولان!
شمال نیز : البته این افتتاح هم با افتتاح‌هایی که تاکنون دیده بودیم و در زمان برگزاری مراسم حضور داشته و گزارش تهیه کردیم متفاوت بود و بیشتر به یک بازدید شباهت جدی داشت.....

شمال نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که قرار بود عصر سه شنبه ،  مرکز جامع خدمات ایزدشهر شهرستان نور را افتتاح کند در مراسم افتتاحیه حضور نیافت اما این مرکز بدون حضور وی نیز افتتاح شده است.

به گزارش شمال نیوز ، عصر سه شنبه مرکز خدمات جامع ایزدشهر شهرستان نور با حضور معاون وزیر بهداشت و مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح شده است.

این مرکز در زمینی اهدایی خیر سلامت به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با زیربنای 950 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.

مرکز خدمات جامع ایزدشهر جمعیت با اعتبار 10 میلیارد ریال احداث و قریب به 2 هزار و 500 خانوار با جمعیت 7 هزار و 439 نفر را زیر پوشش دارد.

این مرکز و دیگر مراکز شهرستان نور قرار بود با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه افتتاح شود که به دلیل لغو سفر وزیر به سه شنبه موکول شد اما امروز نیز با وجود ساعت‌ها انتظار، نصب انواع بنر چند متری خیرمقدم به وزیر، استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و برنامه‌ریزی و تدارک استقبال نه تنها  شهرستان نور به قدوم مبارک وزیر متبرک نشد، بلکه تنها مرکز خدمات جامع سلامت ایزدشهر آن‌هم با حضور معاون وزیر و پس از ساعت‌ها تاخیر افتتاح شده است.

البته این افتتاح هم با افتتاح‌هایی که تاکنون دیده بودیم و در زمان برگزاری مراسم حضور داشته و گزارش تهیه کردیم متفاوت بود و بیشتر به یک بازدید شباهت جدی داشت.

زیرا بدون رعایت مرسوم در افتتاح‌ها با وجود تدارک میز و صندلی، تریبون، قاری و ... به محض ورود معاون وزیر به طور مستقیم به سمت روبان رفته و با یک قیچی راه ورود به ساختمان باز شد و معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اتاق‌ها بازدید و از پرسنل حاضر در مرکز سووالاتی را پرسید و در واقع وضعیت را بررسی و اطلاعات خود از این مرکز را تکمیل کرد.

فرماندار، بخشدار، امام جمعه ایزدشهر و برخی از مسؤولان شهرستان نیز با وجود انتظار برای استقبال و حضور هماهنگ و هم با تاخیر چند دقیقه‌ای به مراسم رسیدند و پس از بازدید سیاری معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیأت همراه مراسم بدون هیچ اتفاق دیگری خاتمه و ظاهر افتتاح دیگر مراکز شهرستان به زمان دیگر موکول شد.

مردم شهرستان و شهر ایزدشهر و برخی از مسؤولان از جمله شهردار ایزدشهر مراتب اعتراض و نگرانی خود را از عدم حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها بر زبان آوردند و ناراحتی خود را ابراز و علامت سوال بزرگی ایجاد کردند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.