.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 21 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران
21 میلیارد و 219 میلیون ریال کالای قاچاق بهمن امسال در مازندران کشف شد...

 شمال نیوز:سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت : طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزيتی و فرآورده های شیلاتی و کالاهای تعزیراتی بهمن امسال با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در استان اجرا شد.

 به گزارش شمال نیوز؛وی با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق، افزود: کشف 15 هزار نخ سیگار، 28 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 965 جین البسه نامتعارف و قاچاق، 114 هزار قلم انواع مواد غذایی، 10تن چوب آلات جنگلی قاچاق، 184 قطعه ماهی استخوانی 157 هزار عدد مواد محترقه، چهار دستگاه موتورسیکلت قاچاق از جمله کشفیات کالای قاچاق در این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از 21 میلیارد و 219 میلیون ریال اعلام کرد و گفت : سه باند قاچاق کالا شناسایی و 221 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرفیضی افزود: در این ارتباط تعداد زیادی متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد و گفت : نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است.

فرمانده انتظامی مازندران خرید نکردن کالای بی کیفیت خارجی قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالا مهم دانست وتاکيد کرد:تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل نياز به عزم همگانی دارد ./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.