.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم نوروزی ؛
انتصاب رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران
شمال نیوز : طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد مازندران مسعود قنبری به مدت دوسال به عنوان رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد مازندران منصوب و از خدمات محمد صالحی رئیس قبلی تجلیل و قدردانی شد.....
انتصاب رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران

شمال نیوز : طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد مازندران رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز؛رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار کرد:ماهیت مردمی کمیته امداد اقتضا می کند که از یکسو مردم به طور شفاف و مستمر از جوانب گوناگون فعالیت هایش آگاه شوند و از سوی دیگر نصایح ، نقدها و انتظارات مردم ، به گوش جان شنیده شود و باور به صداقت و امانت ، اعتماد ملّی را رقم بزند که بهره مند اصلی برکات آن ، محرومان خواهند بود.

وی گفت:ظرفیت رسانه ها به ویژه رسانه ملّی و حضور شایسته در فضای مجازی برای جریان یافتن سریع و صادقانه اخبار و اطلاعات کمیته امداد امام(ره) جهتحفظ و ارتقای اعتماد و مشارکت آحاد مردم ،در اولویت خواهد بود.

لازم به ذکر است طی حکمی از سوی مدیر کل کمیته امداد مازندران مسعود قنبری به مدت دوسال به عنوان رئیس جدید روابط عمومی کمیته امداد مازندران منصوب و از خدمات  محمد صالحی رئیس قبلی تجلیل و قدردانی شد.

یادآور می شود:مسعود قنبری پیش از این،رئیس اداره امور هماهنگی و اجرایی امور توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسعود مجاوری 2 اسفند 1395
انتخاب بجا و شایسته جوان خوش فکر و با انگیزه قائم شهری به سمت رئیس روابط عمومی کمیته امداد نشانه شناخت مدیرکل محترم از مجموعه نیروی انسانی تحت امر وی حکایت دارد ضمن تبریک این انتخاب شایسته رجاء واثق دارم که ایشان همانگونه که در طول سالیان گذشته در مسئولیتهای قبلی موفق عمل کردند بدون شک در سمت جدید کمیته مردمی امداد امام شاهد تحولات چشمگیری در شناخت مطلوبتر مردم و ارتباط موثرتر رسانه ها با این نهاد انقلابی و حمایتی خواهند بود.
نا شناس 1 اسفند 1395
ضمن تبریک برای این جوان لایق در این سمت لازم است سوال کند از کارکنان محترم آن نهاد چرا نمازخانه بعد از مدیریت قبلی این قدر ضعیف شد ودر جلسه کارکنان بعنوان روابط عمومی اداره عنوان نماید علت را
سید 2 اسفند 1395
آقای قنبری را می شناسم . انسان وارسته ای است که در گرو کمک به محرومین دارد . از این انتصاب خوشحالم و از آقای نوروزی عزیز مدیرکل محترم برای این انتخاب شایسته سپاسگذارم .
ع . نقیبی 2 اسفند 1395
سلام
از حسن انتخاب برادر عزیز و دوست داشتنی جناب حاج مسعود قنبری قادیکلائی که اهل قائمشهر هستند را صمیمانه تبریک میگویم.
اینجانب سالهاست این عزیز را می شناسم ، ایشان مدیری توانمند و نوگرا و در اندیشه اش تحولگرائی و بروز بودن هویداست . وی فردیست که در امور دستگیری از فقرا ونیازمندان استان ، وجود خود را خرج این راه خداپسندانه می کند .
انشاءالله در سمت جدید ، توفیقات الهی بدرقه راهش و قوّت قلب جناب قنبری بزرگوار باشد.
شیراوژن 4 اسفند 1395
حسن انتخاب برادر عزیز و دارای روابط عمومی بالا -جوان خوش فکر- جناب حاج مسعود قنبری قادیکلائی که را صمیمانه تبریک میگویم. ارادتمند - شیراوژن مدیر دانشجویی واحد قائمشهر-
بریمانی 4 اسفند 1395
از انتصاب بجا و شایسته برادر عزیز آقای مسعود قنبری در این پست مهم و حساس صمیمانه ابراز خرسندی میکنم و برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت از خداوند منان دارم.
خبرنگار 4 اسفند 1395
بنده بعنوان یک خبرنگار ضمن قدردانی اززحمات اقای صالحی انتصاب آقای قنبری را تبریک می گویم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.