.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ساری خبر داد :
بودجه 584 ميليارد تومانی شهرداری ساری تصويب شد
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.
بودجه 584 ميليارد تومانی شهرداری ساری تصويب شد

شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي اسلامی شهر ساري از تصویب بودجه 583 میلیارد تومانی این نهاد توسط شورای اسلامی شهر ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، سعید نجاریان با اعلام اینکه بودجه شهرداري ساري و سازمان هاي تابعه آن را بيش از 584 ميليارد تومان اعلام و جزئياتي در خصوص تصويب آن در جلسه شوراي شهر ساري ارائه نمود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شوراي شهر، بودجه شهرداری و سازمان هاي تابعه در سال 96 مجموعاً به مبلغ 584 میلیارد تومان است که بودجه شهرداری 427 میلیارد تومان و بودجه سازمان های تابعه نیز 157 میلیارد تومان خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی تاکید کرد: در سال 96 تمام تمرکز بر روی اتمام پروژه های نیمه کاره شهرداری خواهد بود.
نجاریان ضمن تشکراز تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساری و همکاران مدیریت شهری افزود: صددرصد بودجه شهرداری محقق گردیده و بزودی پیشنهاد متمم بودجه سال 95 از سوی شهرداری به شورا ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری به افزایش اعتبارات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری در سال آتی اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت امورات فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، اعتبارات این بخش را همچون سال های گذشته تقریباً 20 درصد افزایش داده ایم چرا که معتقدیم امور فرهنگی همسنگ با عمران و آبادانی شهر باید با پیشرفت همراه باشد و باید نگاه ویژه ای به این مقوله بسیار مهم داشته باشیم.

نجاریان در خاتمه رشد بودجه در دوره چهارم از سال 93 به 94 را 75 درصد، از سال 94 به 95 را 20 درصد، از سال 95 به 96 را 17 درصد و در کل افزایش بودجه طی سال 93 به 96 را 147 درصد اعلام نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1395
ما جوانان ساروی حمایت همه جانبه خود را از جناب اقای دکتر سعید نجاریان داشته و خواهیم داشت .خدا قوت .دست علی نگهدار تان.با ارزوی موفقیت و سربلندی .جوانان منطقه 600.سیدالشهدا.شفا.قرق.کوی اصحاب
نا شناس 1 اسفند 1395
دکتر عزیز از تلاش و پیگیرهای شما در جهت سربلندی شهرمان ساری کمال تشکر را داریم .اهالی کوی ارشاد راهبند
نا شناس 2 اسفند 1395
اقای نجاریان اگه 100 درصد بودجه تحقق یافت پس چرا پیمانکاران طلب سال گذشته خود را هنوز نگرفتند این یعنی چی اقا با شعور مردم باز ی نکنید...
نا شناس 2 اسفند 1395
از خیابان امام زاده عباس هم بتویسید بودجه محقق شده اش کجا رفت اقای نجاریان این مردم در خیابان امامزاده عباس گناه دارند به چه قیمتی در شب عید آواره کردید پول انها را ندادید امدید کار را زحمی کردید عکس و فیلم گرفتید در شبکه های مجازی پخش کردید
نا شناس 2 اسفند 1395
آقاي نجاريان شما و همكارانتان تمام تلاش خودرا بكار بستيد كه 9 روستاي حاشيه شهر ساري را به ساري الحاق نمائيد ولي دريغ از ذره اي خدمات به اين مناطق نمي خواهيد به جاي دوري برويد فقط يك سري به بلوار كشاورز در همين جاده اصلي در مهدشت بزنيد واقعا دوستان شهرداري نمي توانند يك هما هنگي داشته باشند كه در لاين رفت ان هم در نزديكي عيد يك تيغه كشيده بشه واله صد رحمت به زمانيكه ان منطقه توسط دهياري مديريت مي شد
سعید 2 اسفند 1395
با سلام آقای نجاریان بیشتر شعار میده شما چه کار مثبتی برای شهر ساری و کمربندی غربی ساری انجام دادین با اینکه چند بار مردم این منطقه به شما مراجعه نمودند
پيمانكار 2 اسفند 1395
برادر ارجمند جناب آقاي نجاريان
اولاً جاي تحسين دارد كه بودجه يك مجموعه 100 درصد محقق شود وليكن ميزان مطالبات پيمانكاران كه چشم بيش از 100 كارگر به دستشان است و شب عيد منتظر حقوق و عيديشان هستند بعد از گذشت 2 سال هنوز پرداخت نشده است.
دوماً زخمي كردن پروژه هاي عمراني و بلا تكليفي آنها در نزديكي عيد نوروز سيماي شهر را آنقدر زشت نموده است كه ميهمانان استان را از مسافرت به اين شهر پشيمان مي كند.
سوما افزايش فضاي فرهنگي در بودجه شهرداري متاسفانه صرف تبليغات نزديك به انتخابات شما مي شود كه اكنون كيسه گدايي به سمت ما پيمانكاران دراز كرده ايد. همچنين اين پولها صرف مراسم هاي چاپلوسانه اي كه محل تفريح بعضي از جوانان دور از شئونات شده است .
شهرداري كه به فكر قشر كارگر نيست بدرد شهر نمي خورد و تنها جيب پولداران را پر مي كند . كارگر حقوق مي خواهد تا سر سفر زن و بچه هايش بگذارد .
هادی 2 اسفند 1395
بعضی شهر ها بودجه 100 میلیاردی را هم نتوانستند نصفش را محقق کنند.. آفرین به تیم عبوری و شورای شهر ساری...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.518 seconds.