.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون احمدی نژاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد/ مستقل آمده ام
شمال نیوز: حمید بقایی معاون احمدی نژاد با انتشار بیانیه ای رسما نامزدي خود را براي شركت در انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد.
معاون احمدی نژاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد/ مستقل آمده ام

به گزارش شمال نیوز،  حمید بقایی معاون احمدی نژاد با انتشار بیانیه ای رسما نامزدی خود را برای شركت در انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد.
 

در بیانیه بقایی که با امضای معاون رئیس‌جمهور در دولت‌های نهم و دهم صادر شده است آمده است.


بسم الله الرَحمن الرَحيم
اللّهم عَجل لوليكَ الفَرَج و العافيه و النّصر


ملّت بزرگوار، فرهيخته و شريف ايران

با استعانت از پيشگاه حضرت ولّي عصر (عج) و با تقديم بهترين احساسات قلبي به محضر شما مردان و زنان قهرمان و آگاه ميهن اسلامي عزيز . در اين شرايط مهّم و تعيين كننده ، با ايماني راسخ به ظرفيتهاي وسيع و پايان ناپذير اين سرزمينِ پُرگهر ، و با باوري عميق به شايستگي هاي بزرگ و وثيق آحاد مردم نجيب و اصيل ايران زمين و با درك روشن و فهم مُتقن از فاصله زياد بين وضعيت موجود كشور از نظر اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياسي و موقعيت بايسته و شايسته براي ايرانيان، و نقش بسيار مهم جايگاه رياست جمهوري در جهت تحقّق آرزوهاي بلند پدران ، مادران و فرزندان اين خطة زرخيز و پاك، با كسب اجازه از محضر فرد فرد شما مردم عزيز، نامزدي خود را براي شركت در انتخابات دوازدهمين دورة رياست جمهوري اسلامي ايران اعلام مي دارد.
 

اينجانب اين اعلام نامزدي را كه كاملاً مستقل از اشخاص، گروهها، احزاب و جناحهاي سياسي است، صرفاً اعلام سربازي براي كشور عزيز و خدمتگذاري به ملّت شريف ايران دانسته و بدان افتخار مي كنم . دريافت حقير آن است كه همبستگي ملي و انسجام اجتماعي، در چارچوب قانون اساسي و ارزشهاي الهي - انساني در مقياس ملّي و بين المللي و از جمله مهّم ترين آنها، آزادي، عشق و عدالت ، رشد سريع كشور و نيل به جايگاه هاي رفيع تعالي، پيشرفت و رفاه در دسترس خواهد بود.
 

اينجانب ديدگاه ها و برنامه هاي خود را در فرصت هاي آتي و قانوني به استحضار مردم عزيزم خواهم رساند. با آرزوي طول عمر رهبر معظم انقلاب و با تقديم مراتب احترام و سپاس به پيشگاه ملّت بزرگ و قهرمان ايران .
 

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود گردی و ما رستگار

حميد بقايي

معاون رئيس جمهور در دولتهاي نهم و دهم

1395/11/30

 

بقایی که از جمله چهره های وفادار به محمود احمدی نژاد محسوب می شود و او را «کوروش زمان» خوانده، مسئولیت هایی چون مدیریت سایت رادیو تهران و معاونت اجرایی رئیس دولت دهم را در کارنامه خود دارد. وی اخیرا به دلیل برخی اتهامات بازداشت شد و پس از چندین ماه آزاد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.171 seconds.