.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع جانانه استاندار از آخوندی ؛
در زمان بحران اتهام زدن صحیح نیست/ نمایندگان وزیر راه را ابقا کنند
شمال نیوز : نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای آتی در سطح جلگه‌ای استان گفت: این سرما با رطوبت و سنگینی بسیاری همراه است که قطعاً مشکلاتی را فراهم می کند.....

شمال نیوز : استاندار گیلان  در مراسم بهره‌برداری همزمان از ۲ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی مسکن مهر استان در شهرستان لنگرود گفت: بیش از ۶۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر استان گیلان در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شمال نیوز ، دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم با اشاره به اینکه در ایام دهه‌ی مبارک فجر به دلیل بارش سنگین برف در جلگه‌ی مرکزی توفیق حضور در شهرستان لنگرود را پیدا نکردم افزود: در دهه‌ی مبارک فجر امسال بخش اعظمی از ۸۰۰ پروژه قابل افتتاح به بهره‌برداری رسید و باقی مانده‌ی این پروژه‌ها نیز در حال افتتاح است.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۲۲ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است خاطر نشان کرد: سهم شهرستان لنگرود نیز با ۱۸۸ پروژه و ۶۸ میلیارد تومان هزینه در بین شهرستان‌های استان بسیار بالاست و بیش از ۶۰ درصد آن مربوط به بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مذکور مربوط به پروژه‌های منطقه آزاد انزلی است اظهار داشت : پروژه‌های در حال افتتاح استان در حدود ۵ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته بیش از ۱۹۲ درصد افزایش داشته و حدود ۴۰۰ درصد از آن توسط بخش خصوصی انجام گرفته است.

دکتر نجفی به ارتباط مستمر با مدیران عامل بانک‌های کشور اشاره کرد و افزود: با همکاری سیستم بانکی خوشبختانه توانستیم سقف تعیین شده در تسهیلات رفع موانع تولید را جذب کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه درشهرستان لنگرود کارهای بزرگی در حال شکل گیری است گفت: حجم پروژه‌ها باتوجه به پتانسیل موجود در این شهرستان نشان از خلوص، یکرنگی، همدلی و همیاری بین مدیران شهرستان و جدیت در پیگیری‌ها دارد.

وی گفت: در جلسه‌ی شورای مسکن با جدیت پیگیر رفع مشکلات مسکن مهر هستیم و در رفع این موانع با همکاری مقامات ملی و استانی با کمترین مشکل مواجه بودیم.

نجفی خاطر نشان کرد : نارسایی‌هایی در زیر ساخت‌های مسکن مهر شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان رشت وجود دارد که از سوی وزارت نیرو در حال پیگیری هستیم و انشاء ا… تا سال ۹۶ عقب ماندگی‌های این حوزه را به پایان خواهیم رساند.

۸ سال بر سر کار بودید چه کردید؟

استاندار با اشاره به اینکه بیش از ۶۰  هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم در گیلان  افتتاح شده است افزود : ۶۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر گیلان نیز در این دولت به بهره برداری رسیده است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود : گاهی اوقات علی رغم تلاش‌های شکل گرفته در این دولت مسئولان این حوزه مورد بی‌مهری قرار می گیرند.

استاندار گیلان اظهار داشت: با نگاهی که دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید نسبت به پروژه‌های آغاز شده در دولت‌های مختلف دارند همه‌ی این پروژه‌ها را به عنوان سرمایه‌های نظام می‌دانند که به جمع بندی خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها حق دارند نظر بدهند، آزاد بیاندیشند و بنویسند گفت: ائمه جمعه و نمایندگان نیز براساس نیازهایی که مردم و جامعه دارند باید مطالبی را مطرح کنند اما همه باید در یک چارچوب و به صورت منصفانه به مسائل بپردازند.

دکتر نجفی خاطر نشان کرد : تأکید بنده به مدیران این است که پاسخ ها باید مستدل و منطقی داده شود اما اخلاق و ادب رعایت شود.

وی افزود: در این میان نماینده ای همچون مهندس لاهوتی با سوابق مختلف اجرایی مشکلات را در مجلس بیان و از طریق مسئولین کشوری و استانی پیگیری می‌کنند.

دکتر نجفی یادآور شد: همه می دانیم شبکه های برق استان فرسوده است ولی عده ای با اغراض سیاسی مدعی می شوند در حالیکه من به عنوان استاندار گیلان  باید مدعی شوم که طی هشت سال که بر سرکار بودید با درآمدهای بالای نفتی چه کاری انجام شده؟یا توانستند هشت متر سیم کابل برق را جابجا کنند؟

در زمان بحران اتهام زدن صحیح نیست

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه از فرصت برف اخیر تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات در نوسازی شبکه‌ی برق و ماشین آلات بکار گرفته‌ایم افزود : در ساعات ابتدایی بارش برف و قطع برق در تماس با وزیر نیرو درخصوص نوسازی شبکه‌ی فرسوده‌ی برق مطالبی را بیان کردم.

وی افزود: در جریان سفر مدیر عامل شرکت توانیر با جذب در حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار فرایند نوسازی ۸۰ کیلومتر از کابل‌های برق در حال شروع شدن است.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در جریان حادثه پلاسکو مبنی بر اینکه در زمان بحران اتهام زدن صحیح نیست و باید به مردم خدمت رسانی کرد گفت: راهدارها، سیم بانان و مدیران استان در روزهای برف در سرمای منفی ۶ درجه در حال خدمت رسانی بودند.

دکتر نجفی خاطر نشان کرد : هرگونه خدمتی که به مردم صورت می‌گیرد وظیفه خود می‌دانیم.

وی مذاکره‌ی خود با وزیر نفت درخصوص مسائل استان طی چند روز گذشته گفت: گیلان باتوجه به اینکه جزء ۳ استان برتر در حوزه گاز است خوشبختانه دراین خصوص با مشکلی مواجه نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به سرمای شدید هوا در روزهای آتی در سطح جلگه‌ای استان گفت: این سرما با رطوبت و سنگینی بسیاری همراه است که قطعاً مشکلاتی را فراهم می کند.

نجفی بر لزوم همکاری مردم مبنی بر عدم ورود خودروهای تک سرنشین در روزهای برفی تأکید و تصریح کرد: در چنین روزهایی ورود خودروهای تک سرنشین بدون تجهیزات لازم منجر به بسته شدن معابر می‌گردد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بالگرد ثابت هلال احمر به گیلان اختصاص یافته است گفت: در سال‌های گذشته بالگرد به صورت ۱۵ روز در گیلان مستقر بود که بحمدا… پس از برجام یکی از بالگردهای خریداری شده به گیلان اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد: با پیگیری نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم برای اولین بار در کمیسیون تلفیق و در زمان بررسی بودجه پیشنهادی در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به سهم بودجه استان اضافه می شود.

نمایندگان برای ابقای وزیر راه کمک کنند

استاندار گیلان به انتقاد برخی به خرید هواپیماهای جدید که از دستاوردهای برجام است اشاره و خاطر نشان کرد: این هواپیماها پس از ۴۴ سال به ناوگان هوایی اضافه شده واگر کسی تمایلی به سوار شدن هواپیمای جدید ندارد بگذارید مردم در فضایی امن به سفر بروند.

استاندار گیلان به موفقیت بزرگ کشور در زمینه خرید هواپیماهای ایرباس اشاره کرد و گفت این یک نیاز واجب بود چراکه ناوگان هوایی ما بسیار قدیمی و فرسوده شده بودند و تمام تلاش آقای دکتر آخوندی در این زمینه افزایش ضریب امنیت مسافران بوده است که بسیار قابل تقدیر است و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضامندیم تمام تلاش خود را در بقای وزیر محترم راه و شهرسازی که با مدیریت درست باعث موفقیت های زیادی در بخش های مختلف شدند.

مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور در این مراسم با اشاره به روند خوب پیشرفت پروژه  مسکن مهر استان گیلان گفت: اگر  کمک و هدایت استاندار نبود این موفقیت محقق نمی شد.

وی با اشاره به آمار قابل قبول دولت تدبیر و امید در بحث مسکن مهر کشور تصریح کرد: در دولت نهم و دهم و در دوره  ۷ ساله ۶۹۰ هزار واحد و در دولت یازدهم و در دوره حدوداً ۴۲ ماهه ۸۴۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.