.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور خانواده های شهدا ، اصناف و بازاریان ؛
هفتمین یادواره 153 شهید اصناف شهرستان ساری برگزار شد
شمال نیوز: هفتمین یادواره 153 شهید اصناف شهرستان ساری با حضور خانواده های شهدا ، اصناف و بازاریان و مسئولان استانی و شهری در امامزاده یحیی ساری برگزار شد.

شمال نیوز: هفتمین یادواره 153 شهید اصناف شهرستان ساری با حضور خانواده های شهدا ، اصناف و بازاریان و مسئولان استانی و شهری در امامزاده یحیی ساری برگزار شد.


به گزارش شمال نیوز؛ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهدای اصناف با بذل جان و مال شان در مسیر انقلاب نقش آفرینی کرده اند.

 
آیت الله طبرسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای اصناف، حفظ انقلاب و قدرت نظام در جامعه جهانی را از برکت خون شهیدان دانست.

وی با اشاره به اینکه علما،بازاریان و شهدا نقش ارزنده ای در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی تا رسیدن به استقلال و آزادی داشته اند افزود:با وجود مشکلات و تاثیر تحریم بر بازار، انقلاب اسلامی با همه مشکلات همچنان در منطقه و جهان اقتداردارد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران نیز گفت: ما هرچه داریم به برکت ایثار و فداکاری مردم و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود که همین رشادت های ایثارگری های و رزمندگان در جنگ، کشور را از گزند دشمنان مصون نگه داشته است.
 

محمد محمد پور عمران افزود: مقاومت حستگی ناپذیر رزمندگان اسلام در برابر رژیم صدام از بزرگترین رویدادهای تاریخ کشور بود که هرگز فراموش نخواهد شد و بر تارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید.
 

عباس رمدانی مسئول ستاد یادواره شهدای اصناف نیز گفت: بازاریان در 8سال دفاع مقدس و پشتیبانی جنگ و در دوران تحریم در رونق بازار نقشی سازنده ایفا کرده اند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالان اصناف فعالیت می کنند.


وی تقدیم بیش از۱۰ هزار شهید از اصناف کشور و بیش از 570 شهید در استان مازندران و 153 شهید ر مرکز استان مازندران نقش مهم این قشر پرتلاش را در دوران دفاع مقدس نشان می دهد .


گفتنی است هفتمین یادواره 153 شهید اصناف مرکز استان مازندران، توسط بسیج اصناف، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری برگزار شد.

 

 


 

 





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.