.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق اصناف ایران:
نمایشگاه‌های بهاره به نمایش کمدی تبدیل شده است
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد

شمال نیوز: رئیس اتاق اصناف ایران گفت: واحدهای پاساژ نور محدود است و ما هر طور که جانمایی کنیم باز عده‌ای ناراضی هستند. این شکل از اعتراض قابل قبول نیست.

به گزارش شمال نیوز، رئیس اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با ایلنا در خصص وضعیت بازار شب عید گفت: به طور کلی ما در تنظیم بازار مشکل داریم و این فقط مختص شب عید نیست. انتقال امور تنظیم بازار از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی یک اشتباه بزرگ بود و این وزارتخانه نتوانست بازار را کنترل کند.

علی فاضلی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد و اول آن نامه می‌نویسد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی لطفا با برگزاری این نمایشگاه موافقت کنید. این یعنی سوء استفاده از مفهوم اقتصاد مقاومتی و سوء استفاده از فرمایش رهبری.

وی تصریح کرد: با وجود این مشکلات دولت هم دست ما را خالی گذاشته است. اکنون دو سال است که دولت درآمدهای بازرسی را به اتاق پرداخت نکرده است و ما با مشکلات زیادی دست به گریبان هستیم.

در خصوص اعتراض برخی از کسبه پلاسکو در جانمایی محل‌های خود در مجتمع نور گفت: واحدهای این پاساژ محدود است و ما هر طور که جانمایی کنیم باز عده‌ای ناراضی هستند. این شکل از اعتراض قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان و مالکین این پاساژ در جانمایی واحدها هیچ نقشی نداشته‌اند و این جانمایی توسط اتحادیه و نماینده اتاق اصناف انجام شده است و نمی‌توان هیچ تغییری در آن داد. این پاساژ را خود کسبه پلاسکو قبول کردند همانطور که فروشگاه‌های قدس را خودشان رد کرده بودند.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.