.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلی‌‌آف لیگ قهرمانان آسیا ؛
صعود استقلال با دستان رحمتی / ستاره بارسا با حسرت از تهران رفت / تيم سابق برانكو حريف پرسپوليس شد

شمال نیوز: دیدار استقلال و السد در پایان 120 دقیقه ۰-۰ مساوی شد اما در پنالتی ها آبی‌ها توانستند پیروز شوند و صعود کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ بازی با برتری مطلق استقلال نسبت به حریف آغاز شد. شاگردان منصوریان خیلی خوب ابتکار عمل را در دست گرفتند و از جو ورزشگاه که فشار زیادی روی السدی‌ها آورده بود، نهایت استفاده را کردند. استقلال در این فرصت حتی توپ را هم وارد دروازه حریف قطری کرد اما گل علی قربانی توسط داور آفساید اعلام شد. گلی که با توجه به تصاویر تلوزیونی و البته نظر کارشناسان داوری به اشتباه آفساید اعلام شد. در ادامه استقلال موقعیت‌های زیاد دیگری هم داشت. در سمت مقابل هم ژاوی هرناندز یک ضربه ایستگاهی خوب راهی دروازه استقلال کرد که با فاصله کمی از کنار دروازه گذشت. یکی از مهم‌ترین اتفاقات نیمه اول، تعویض اجباری وریا غفوری بود. او در اواسط این نیمه مصدوم شد و جای خودش را به خسرو حیدری دارد.

استقلال نیمه دوم را هم مقابل دیدگان ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی هجومی شروع کرد. حتی در دقیقه ۴۶ بهنام برزای یک فرصت خوب گلزنی هم داشت که توپ با فاصله کم از کنار دروازه عبور کرد. برزای چند دقیقه بعد از این موقعیت اولین کارت زرد بازی برای آبی‌ها را از داور دریافت کرد. در ادامه بازی تا حدودی افت کرد. از فشار حملات استقلال کاسته شد و السد فشار خود را روی دروازه نماینده ایران بیشتر کرد. در دقیقه ۷۰ شوت محکم ژاوی از پشت محوطه جریمه با سیو عالی از مهدی رحمتی همراه شد تا دروازه استقلال همچنان بسته بماند. فرشید اسماعیلی هم دومین تعویضی استقلال بود که جای محتبی حقدوست را گرفت.

وقت اضافه

در شروع وقت‌های اضافه، بازی مثل دقایق پایانی نیمه دوم دنبال شد. محسن کریمی هم سومین تعویض منصوریان در این نیمه از بازی بود که جای بهنام برزای را گرفت. دوندگی کریمی در حملات استقلال مشهود بود اما بر خلاف نیمه اول موقعیت‌های نماینده ایران به دروازه حریف نمی‌رسید. السد هم حرف زیادی برای گفتن نداشت و بیشتر با حفظ بازی در خط دفاعی سعی در کشاندن کار به ضربات پنالتی داشت. اتفاقی که در نهایت افتاد تا هیجان در تهران به اوج خودش برسد.

ضربات پنالتی

ضربات پنالتی برای استقلالی ها می توانست میثاقی دوباره باشد با مهدی رحمتی. کاپیتانی که اختلافش با منصوریان در اواخر نیم فصل اول شوک بزرگی شد به استقلال. البته توفانی که انقلابی در تیم آبی پوش ایجاد کرد. رحمتی در درون دروازه ایستاد و دوباره دعاهای طولانی اش را در آسیا هم داشت. اولین پنالتی السد را هیدوس به وسط دروازه زد و گل کرد. کاوه رضایی هم پنالتی اش را زیر طاقی گل کرد. پنالتی دوم را ژاوی زد . او هم وسط دروازه زد و ورزشگاه را خاموش کرد. برای استقلال امید ابراهیمی پنالتی زد. توپش را سعد گرفت و سکوت بیشتر شد.

ابراهیم ماجد برای السد باید پنالتی می زد. رحمتی دوباره دعا خواند و ابراهیم منتظر ماند. بعد از این مکث ابراهیم توپش را بیرون زد!

علی قربانی پنالتی زن بعدی استقلال بود. رحمتی داشت دعا می خواند که قربانی باز توپش را زیرطاقی گل کرد. او از هواداران خواست تشویق کنند. کازورلا پنالتی زن بعدی بود. مهدی توپش را گرفت . او داشت اشک می ریخت و رو به آسمان می گفت:«نوکرتم یا امام رضا.

فرشید اسماعیلی با پنالتی زیبایش استقلال را پیش انداخت. السدی ها گل زدند تا پنالتی آخر آبی ها بماند برای خسرو حیدری. خسرو پشت توپ ایستاد . زد و گل کرد. استقلال صعود کرد و ژاوی و یارانش وداعی تلخ داشتند تا جشن 100 هزار نفری آبی ها در آزادی آبی ها در آزادی برپا شود.

در يكي از بازي هاي مهم اين مرحله هم الوحده امارات(تيم سابق برانكو) با سه گل الوحدت اردن را شكست داد و حريف پرسپوليس در مرحله نهايي ليگ قهرمانان شد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.