.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب ساری از 16 بهمن ماه
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران از آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب ساری از 16 بهمن ماه خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، عباس زارع در نشست کتابخوانی و هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب ساری با بیان اینکه ۱۶بهمن ماه سال جاری میزبان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در استان هستیم، گفت: با توجه به اینکه مرکز نمایشگاهی در مرکز استان وجود ندارد، مجتمع نیاوران حد فاصل ساری –قائم شهر برای برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در نظر گرفته شده است.

زارع با اشاره به افتتاح ۳۰۰ غرفه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب، افزود: در حال حاضر ۶۴۵ ناشر با بیش از ۷۰ هزار عنوان کتاب در سامانه ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: بیشتر کتاب ها در حوزه های کمک آموزشی، کودک و نوجوان، زبان است و بازدیدکنندگان پیش از ورود به نمایشگاه می توانند در سامانه عنوان کتاب های موجود را ببینند.

زارع با اشاره به اینکه ۳۰کشور برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب اظهار آمادگی کردند، اضافه کرد: کتاب های خارجی توسط نمایندگی های تهران در نمایشگاه عرضه می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه از فرمانداری و شهرداری مرکز استان انتظار همکاری داریم، گفت: شهرداری ساری در زمینه تبلیغات محیطی و نصب المان های شهری مناسب با نمایشگاه کتاب می تواند همکاری کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۵۰میلیون تومان بن کارت یارانه ای به منظور خرید کتاب اختصاص داده شده بود، افزود: ۲۰ درصد یعنی ۹۰میلیون تومان از این میزان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران پرداخت شده است.

زارع با بیان اینکه در سال جاری ۵۵۰میلیون تومان بن کارت یارانه ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد در نظر گرفته شد، گفت: در سال گذشته حداکثر استفاده از بن کارت برای خریداران دارای مقطع کارشناسی ارشد ۸۰ هزار تومان بود که در سال جاری به ۱۰۰ هزارتومان افزایش یافت.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران بیان کرد: در سال جاری شهرستان ساری به عنوان یکی از کاندیداهای پایتخت کتاب ایران معرفی شده است./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.462 seconds.