.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندرانی ها با کادرفنی جدید مقابل حریفان به میدان می روند
دو نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌روند که خونه‌به‌خونه در خانه میزبان پارس جنوبی جم و نساجی نیز مهمان مس کرمان است.

به گزارش شمال نیوز: هفته بیست‌ویکم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه ششم بهمن برگزار می‌شود که دو نماینده مازندران با توجه به تغییرات صورت گرفته با سرمربی جدیدشان به مصاف حریفان خود می‌روند.


این بازی‌ها که فردا از ساعت 14 برگزار می‌شود، تیم خونه‌به‌خونه بابل در غیاب علیرضا مرزبان در دیدار خانگی میزبان پارس جنوبی جم است.


این بازی در حالی در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار می‌شود که از سوی مالک باشگاه با علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه‌به‌خونه قطع همکاری شد و هدایت تیم در این بازی به علیرضا امامی‌فر سپرده شده است.


همچنین یکی دیگر از تحولات این تیم اضافه شدن علی کریمی و حبیب کاشانی به‌ترتیب به‌عنوان مدیر فنی و عضو هیأت رئیسه تیم خونه‌به‌خونه بابل است.


در جدول رده‌بندی دو تیم با اختلاف یک امتیازی در بالای جدول جسبیده به هم هستند که پارس جنوبی جم با 33 امتیاز در رده پنجم و خونه‌به‌خونه بابل با 32 امتیاز در مکان ششم جای دارند.


همچنین تیم نساجی قائم‌شهر دیگر نماینده مازندران در یک بازی خارج از خانه مهمان تیم مس کرمان است.


پس از کسب نتایج خوب و رضایت‌بخش حسین مسگر ساروی در تیم نساجی در تصمیمی عجیب و ناخودآگاه از تیم برکنار و ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید هدایت این تیم را برعهده گرفت که برای نخستین‌بار در این دیدار روی نیمکت نساجی می‌نشیند.


در جدول رده‌بندی تیم نساجی قائم‌شهر با 34 امتیاز در رده چهارم و مس کرمان با 30 امتیاز هشتم است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.