.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حماسه ششم بهمن آمل افتخاری ماندگار برای استان مازندران است
استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه اسلامی و مردمی ششم بهمن سال ۶۰ گفت: حماسه ششم بهمن آمل افتخاری ماندگار برای دیار علوی مازندران است.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در جلسه شورای معاونان استانداری اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ضرورت دارد دستاوردها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد امید و اعتماد به خوبی برای مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

فلاح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه اسلامی و مردمی ششم بهمن سال 60 گفت: حماسه ششم بهمن آمل افتخاری ماندگار برای دیار علوی مازندران است.

وی تاکید کرد: مردم ولایتمدار مازندران در عشق و ارادت به اهل بیت(ع) و دفاع از اسلام و انقلاب همیشه پیشگام و پیشتاز بودند و حماسه بزرگ و تاریخی مردم آمل آنقدر عظمت داشت که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصیت نامه سیاسی و الهی شان از این حماسه یاد کردند.

استاندار مازندران اقتدار و عزت ایران اسلامی را در سایه خون شهدا و فداکاری و ایثار مردم دانست و گفت: مردم آمل با ایمان، بصیرت و با فداکاری و ایثار نقشه شوم دشمنان را که قصد تصرف و اشغال شهر آمل را داشتند نقش بر آب کردند و پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند.

وی ابراز امیدواری کرد تا زمنیه انتقال ارزش‌ها و ابعاد این حماسه ماندگار به نسل‌های آینده فراهم شود./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.