.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورودی‌های شهرستان ساری بازسازی می‌شود
شهردار ساری با تاکید بر زیباسازی شهر ساری با المان‌های شهری گفت: ورودی‌های شهرستان ساری بازسازی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، مهدی عبوری صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری ساری در جمع خبرنگاران با نامناسب توصیف کردن ورودی‌های مرکز مازندران از آغاز پروژه بهسازی این پروژه خبر داد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که ورودی‌های ساری به‌صورتی زیبا و مناسب بازسازی شوند چرا که اعتقاد داریم باید شهرداری پیشگام مردم‌داری باشد.

وی احداث باند کندرو در ورودی‌های ساری را مورد توجه قرار داد و افزود: علاوه بر احداث باند کندرو با همراهی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری برای تمامی ورودی‌های مرکز استان یک فضای سبز زیبا و باشکوه ایجاد خواهد شد تا مردم از بدو ورود به شهر شاهد سیمایی مصفا باشند.

عبوری گفت: ضمن آن که همزمان نورپردازی و ایجاد روشنایی‌های لازم در فرم‌های جدید و زیبا را در دستور کار قرار داده‌ایم تا در مجموع ساری از ورودی‌هایی برخوردار شود که با حفظ اصول فنی و ایمنی از شکوه و زیبایی لازم بهره‌مند باشند.

وی زیباسازی ورودی شرقی مرکز مازندران را فاز نخست این پروژه اعلام کرد و گفت: بر اساس نقشه راهی که برای پروژه زیباسازی ورودی‌های شهر ترسیم شده تمامی گاردریل‌ها و گارد بلوک‌های ورودی‌ها برداشته می‌شوند و با جدول‌سازی مناسب اقدام به ایمن‌سازی آنها خواهیم کرد.

عبوری گفت: انتظار داریم مردم ساری مانند گذشته با خادمان خود در شهرداری همراهی کنند و برای حفظ و نگهداری از امکاناتی که در شهر ایجاد می‌شود تلاش کنند.

تکمیل زیرگذر پل گردن

عباس رشیدی معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با بیان اینکه فاز نخست زیرگذر پل گردن به نقطه پایانی رسیده از آغاز فاز دوم این زیرگذر خبر داد.

وی با بیان اینکه زیرگذر نخست پل گردن 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به‌زودی به اتمام می‌رسد از آغاز احداث دومین زیرگذر در این محدوده خبر داد و گفت: از روز گذشته کار احداث رمپ‌های زیرگذر دوم نیز آغاز شد.

رشیدی مشکلات پیش روی چنین پروژه‌هایی را مورد توجه قرار دارد و افزود: احداث زیرگذر مشکلات عدیده‌ای دارد که جابه‌جایی تاسیساتی مانند لوله‌های آب و گاز و برق از آن جمله است.

وی با تقدیر از مدیرکل راه آهن شمال به‌واسطه همراهی و همکاری بی‌وقفه با شهرداری ساری برای احداث زیرگذر پل گردن خاطرنشان کرد: شهرداری ساری برای نخستین بار در ایران موفق به احداث زیرگذرهایی شد که مختصات فنی ویژه‌ای دارند به این معنا که تا پیش از زیرگذر پل گردن هرگز در ایران زیرگذر دارای انحنا در زیر خط آهن ساخته نشده بود چرا که کاری بسیار دشوار، پیچیده و پر خطر است./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.