.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار امام جمعه فریدونکنار به مدیران استان ؛
ناهماهنگی‌ بین دستگاه‌ها نباید به مردم آسیب بزند/ دود بی‌تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها به چشم مردم نرود
شمال نیوز : امام جمعه فریدونکنار گفت: مدیران و ادارات باید با هماهنگی و کمک یکدیگر در خدمت به مردم کوشا باشند و هرگز به‌گونه‌ای عمل نکنند که دود بی‌تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها به چشم مردم جامعه برود.....

شمال نیوز : امام جمعه فریدونکنار گفت: مدیران و ادارات باید با هماهنگی و کمک یکدیگر در خدمت به مردم کوشا باشند و هرگز به‌گونه‌ای عمل نکنند که دود بی‌تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها به چشم مردم جامعه برود.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی بعد از ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: معیار و میزان گزینش دوست از دشمن در اسلام مشخص شده که باید با معیار قرآن که تبعیت از فرامین الهی است، عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مطیع رهبری باشند، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از محوری‌ترین منویات رهبری باید در دستور کار نهادها و ادارات باشد.

امام جمعه فریدونکنار با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تعهدات اداری و وظایف خود را به‌درستی انجام دهند، تصریح کرد: همه مردم باید فقط از اجناس ایرانی بخرند و استفاده کنند و در استفاده از کارگران و نیروهای انسانی نیز لازم است ظرفیت‌های داخلی در اولویت باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه ابتکارات و نوآوری‌ها باید با حمایت دستگاه‌های اجرایی در بازار عرضه شود، بیان کرد: نیازهای شهرستان در بخش‌های مختلف باید رفع شده و در حوزه‌هایی که امکان آن وجود دارد لازم است فریدونکنار به خودکفایی برسد.

جلالی با اشاره به وجود اماکن بلااستفاده در فریدونکنار، ادامه داد: مکان‌هایی برای استفاده در تحقق اشتغال و اقتصاد مقاومتی وجود دارد که در همین زمینه اداره شیلات باید با طرح‌های اقتصاد مقاومتی همکاری خوبی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه همکاری بین دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه ادارات خدمات‌رسان باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: مدیران و ادارات باید با هماهنگی و کمک یکدیگر در خدمت به مردم کوشا باشند و هرگز به‌گونه‌ای عمل نکنند که دود بی‌تدبیری‌ها و ناهماهنگی‌ها به چشم مردم جامعه و منطقه برود.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه برای تسطیح اراضی 2 میلیارد تومان اعتبار گرفته شده است، گفت: کشاورزان، شوراهای اسلامی و دهیاری ها در اجرای این طرح باید کمک کنند و در اطلاع‌رسانی مسیر درست این موضوع کوشا باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه برخی هنرمندان به ترویج فساد دامن می‌زنند، افزود: در هفته‌های اخیر برخی گروه‌های فرهنگی هنری به نام اجرای برنامه در مناسبت‌های ملی و مذهبی به اجرای موسیقی‌های غیرمجاز پرداخته و موجب بسترسازی بی‌اخلاقی و فساد شدند.

جلالی با تأکید بر اینکه تشریفات از جلسات شورای اداری باید از بین برود، گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کرد که وقت مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات هدر نرود و فقط به مشکلات مردم به صورت شورایی و با همفکری اقدام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.026 seconds.